Pettern Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Jeg vurderer å kjøpe meg en 635 CSI. I den forbindelse lurer jeg på om noen har erfaringer eller råd som de vil dele med meg, og evt. andre som også har lyst på en slik bil. Jeg har tenkt å kjøpe meg en bil som kan kjøres og brukes uten at jeg trenger å investere mye tid og penger i oppussing/restaurering. Jeg har tenkt å bruke maksimalt 100.000 på bilen. Hva bør jeg se etter når jeg vurderer disse bilene? Noen meninger om automat vs. manuell, ulike årsmodeller, farge, etc. Alle tilbakemeldinger mottas med takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 vær på utkikk etter rust! det blir for DYRT på de bilene da deler er ekstremt dyre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pettern Skrevet April 8, 2005 Forfatter Share Skrevet April 8, 2005 Hva med motor (reg.reim/kjede, kamaksel, oljelekasjer, etc) og girkasse? Er det noen store svakheter ved dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 kamakslingslitasje er ganske vanli ja... dyrt å bytte også. hadde personli gått for manuell. syns gamle bmw automata er knotete, stort effekttap i de også. syns en 6,serie må ha manuell..! ellers kom vell bilen med et MYE penere dashbord på slutten av perioden.. husker ikkje år men.. ellers er vel gamle getrag manuellen en bortimot skuddsikker konstruksjon.. motorane er vell litt så som så. men med godt stell så går d læll!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Du kan få kjøpe min.... 160k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pettern Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 Takk for tilbudet, men det er litt i overkant for lommeboka mi . Har motorene i 635 har reg.reim eller kjede? Kjeder må vel ikke skiftes like ofte om reimer og dermed litt å si for vedlikeholdskostnader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 M30 motorene har kjede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå