Kenzuke Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 For ca 3uker siden var jeg på jakt etter en strøken BMW 520i / 525i (E34), da jeg kom over denne: http://finn.no/finn/car/object;pdc=1112 ... 8679&pos=3 Jeg ringte til forhandleren, å fikk "klar beskjed om" at bilen var 100% rustfri (noe jeg stussa litt på, men ok), å at den var fin i lakken å alt var bare strøkent å pent. Jeg bestemte meg, noen dager senere for å sende bilen på NAF-test for å få en skriftlig "godkjenning" fra fagfolk på at dette stemte, men da fikk plutselig pipa en anna låt ... Det var nesten rusta hull i dørstolper, bremsene foran var helt opprusta, bakdempere måtte byttes, taklukemotoren sang på sitt siste vers, div. plater i understell var dårlige, div stag å foringer var helt nedslitte. Bilen så generelt helt jævlig ut å stemte ikke i det hele tatt med det forhandleren hadde beskrevet den som Å på toppen av kaka hadde jo selvsagt selgeren "glemt" serviceheftet da han dukket opp med bilen på NAF ... WTF?? NAF frarådet meg å kjøpe denne bilen, å mente at de 145.000km'erne som stod på telleren ikke stemte i det hele tatt. Takk til NAF Derfor vil jeg anbefale alle å styre unna denne gjengen! Makan til mer useriøs forhandler en RS AutoConsulting, Drøbak skal man leite lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Jepp, NAF-test er et minimum når man skal kjøpe brukt. Og får du ikke låne den med til test så finn en annen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 8, 2005 Forfatter Share Skrevet April 8, 2005 Helt klart ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Jepp, NAF-test er et minimum når man skal kjøpe brukt. Og får du ikke låne den med til test så finn en annen bil. Så sant som det er sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Kjipt at folk tror de kan lure seg unna med slikt... Spesielt hvis en skal reise langt for å se på bil og finner ut at den "strøkne" bilen er en rust haug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå