Custom Edition Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 har ikke fått KW-settet godkjent i vognkortet enda og biltilsynsnarrene ble jo helt ville når jeg kom kjørende makan til idioter har jeg ikke vært borti før assa..men noen som har noe erfaring med KW og kravet som er på gjengelengden på fjærbeinene? De må vel være innen en viss grense for at 4-hjulskontrollen skal bli godkjent og for at jeg da skal få det i vognkortet. er vel bare forran det går og justere gjengelengden hvis jeg ikke husker feil men noen som har godkjent et kw-sett og om det i tilfelle har vært noe problem på 4-hjulskontrollen? skulle ikke være det med tanke på prisen på settet men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 er faktisk helt sinnsykt med kontroller her i molde for tiden sikkert vært 10stk i går og i dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Så lenge du har TUV papirer og tatt en 4.hjulskontroll så skal det vel i utgangspunktet gå greit å godkjenne det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 8, 2005 Forfatter Share Skrevet April 8, 2005 Så lenge du har TUV papirer og tatt en 4.hjulskontroll så skal det vel i utgangspunktet gå greit å godkjenne det vel? har godkjenning på absolutt ALT på bilen..så snakka med han på biltilsynet tidligere og ordna jeg en 4-hjulskontroll med utskrift skulle han legge inn både styling,angeleyes,felger,badlook i tillegg i vognkortet også.. håper abre den jævla 4-hjulskontrollen går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 styling vognkortet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 styling vognkortet?? jepp..spesielt fronten de klager på siden den er "litt" lav..+ badlook`n.. har til og med godkjenningspapir på stylinga så får jeg muligheten til og slenge det i vognkortet samtidig uten ekstra kostnad sier jeg ikke nei takk til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 De er no ikke lov med noe form for oyelokk, etter hva jeg har lest. Har du blanke angel eyes du eller?? De må vare en du kjenner eller, sia du får så mye godkjennt på biltilsynet. Har du prøvd det i Molde så har du sikkert fått problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 De er no ikke lov med noe form for oyelokk, etter hva jeg har lest.Har du blanke angel eyes du eller?? De må vare en du kjenner eller, sia du får så mye godkjennt på biltilsynet. Har du prøvd det i Molde så har du sikkert fått problem.. fikk beskjed på eu-kontroll at jeg bare skulle få de skrevet inn i vognkortet.... og det er jo ikke vanskelig så lenge jeg har papirer på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 De er no ikke lov med noe form for oyelokk, etter hva jeg har lest.Har du blanke angel eyes du eller?? De må vare en du kjenner eller, sia du får så mye godkjennt på biltilsynet. Har du prøvd det i Molde så har du sikkert fått problem.. kjenner en på tilsynet i kr.sund. Molde er VÆRSTINGENE i møre og romsdal da..får jo ikke godkjent en dritt der får nok godkjent alt da jeg faktisk har papirer på alt..hanskerommet fullt av røde papirer nåh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Jepps, greit å fa alt inn i vogkortet.. Hadde alle lyktene mine og effektanl + grenrøret + senkinga i vognkortet.. Virker litt mer seriøst når en skal selge oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 det å ha alt i vognkortet er et STORT + ja får bare håpe 4-hjulskontrollen går greit på onsdag så jeg får fiksa dritten..etter det skal jeg le hver gang det er teknisk og de stopper meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Heldig du.. Har også prata med dem i Kr.sund og dem seriøse iforhold til dem i Molde. Kan ingenting i Molde. Er noe galt, så sier dem att det må vekk. Ikke en sikkeleg begrunnelse. Men i Kr.sund derimot. Der har dem sikkele peil. Visste du att det står i regelboka demmers att dem har ikke lov å bruke sunnfornufft. Sa de han i Kr.sund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 Heldig du.. Har også prata med dem i Kr.sund og dem seriøse iforhold til dem i Molde. Kan ingenting i Molde. Er noe galt, så sier dem att det må vekk. Ikke en sikkeleg begrunnelse. Men i Kr.sund derimot.Der har dem sikkele peil. Visste du att det står i regelboka demmers att dem har ikke lov å bruke sunnfornufft. Sa de han i Kr.sund. skal du godkjenne noe så ta deg en tur til kr.sund og snakk med Helge Gundersen. Han er Skikkelig seriøs og forståelsesfull og godkjenner de felste biler som er litt utenom det "vanlige". Sikkert fordi han kjører civic type R som er bra opp"råna" selv har du papirer så får du godkjent der..ingen problem på tide at vi får en bmw-eier som er på forumet som også er ansatt i tilsynet som kan godkjenne alt på bilene for oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Ja det var han jeg også tok en prat med. Han he kjemmpe peiling i forhold til Molde. De hadde vært nå med en sånn person ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 er ikke noe problem da..tar deg 40min og kjøre fra Molde og hit..avtal time med ham og han får ordna det for deg vet flere som kommer fra moldedistriktet og hit for og godkjenne da de i Molde er Heeelt sprengt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå