Kenneth BMW Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Jeg skiftet jo lambdasonden og alt var ok, nesten ialle fall. Jeg syns ikke den var så kjapp, men gikk fint, men nå tuller den igjen jeg kjøpte jo den sonden på biltema, og trudde det var den som ikke var helt god. Så jeg kjøpte en orginal en, og satte den på, men uten resultat. Når jeg skiftet den første reagerte motoren med en gang og ble fin i gangen, men denne gangen ingenting... Nå er jeg lei, men skal jeg bruke en formue på vekrksted og la de finne ut?? Hva syns dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Hva feiler bilen Fusker den, vakumslanger lekk, har nettop funnet to på min E28 som lakk, gikk veldig ujevnt på tomgang, men ok på turtall, fikset det og bilen ble helt fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Jeg synes jo du bør forsøke å finne ut av problemet! Du kan jo ikke akkurat kaste bilen (Selv om man lett kan bli fristet til å gjøre nettopp det... ) og skulle du ha lyst til å selge bilen får du jo ikke igjen det bilen egentlig er verdt når den ikke går som den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 8, 2005 Forfatter Share Skrevet April 8, 2005 Jeg har ikke funnet noen slanger som er lekk, og jeg har symtonene på alle turtall og belastninger. Neida Anne jeg skal ikke kaste den, men noen ganger blir man frustret På tirsdagen skal den inn for rustsveising, så jeg får vente til neste uke med å levere den inn på verkstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Neida Anne jeg skal ikke kaste den, men noen ganger blir man frustret Frustrasjon? Hvor? Nei, det har vi ikke sett ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 8, 2005 Forfatter Share Skrevet April 8, 2005 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Selv om det kan holde hardt til tider, må man ha masse humor for å holde på med dette ja... For å være litt seriøs, så foreslår at du tar kontakt med Alf Lie Motor i Oslo. Alf vet absolutt alt om disse bilene og selv om du må frakte bilen dit, kan det absolutt lønne seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Hadde tilsvarende problem på min bil, men den lugget bare på turtall under 3000 omdreininger. Da var det en coil som var dårlig (har en coil per sylinder) En coil kan fortsatt være dårlig selv om den får pluggen til å lage gnist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå