Gå til innhold

Nå har motoren begynt å tulle igjen:(

Kenneth BMW
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skiftet jo lambdasonden og alt var ok, nesten ialle fall.

Jeg syns ikke den var så kjapp, men gikk fint, men nå tuller den igjen :evil: jeg kjøpte jo den sonden på biltema, og trudde det var den som ikke var helt god. Så jeg kjøpte en orginal en, og satte den på, men uten resultat.

Når jeg skiftet den første reagerte motoren med en gang og ble fin i gangen, men denne gangen ingenting...

Nå er jeg lei, men skal jeg bruke en formue på vekrksted og la de finne ut??

Hva syns dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo du bør forsøke å finne ut av problemet! Du kan jo ikke akkurat kaste bilen (Selv om man lett kan bli fristet til å gjøre nettopp det... :wink: ) og skulle du ha lyst til å selge bilen får du jo ikke igjen det bilen egentlig er verdt når den ikke går som den skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke funnet noen slanger som er lekk, og jeg har symtonene på alle turtall og belastninger.

Neida Anne jeg skal ikke kaste den, men noen ganger blir man frustret :roll:

På tirsdagen skal den inn for rustsveising, så jeg får vente til neste uke med å levere den inn på verkstedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol::lol::lol:

Selv om det kan holde hardt til tider, må man ha masse humor for å holde på med dette ja...

For å være litt seriøs, så foreslår at du tar kontakt med Alf Lie Motor i Oslo. Alf vet absolutt alt om disse bilene og selv om du må frakte bilen dit, kan det absolutt lønne seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...