Custom Edition Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 laga album men hvordan skal jeg få dere til og kunne se dette? klarer og se det selv..men hjelper lite.. http://foto.vg.no/show_image.php?bid=18098453 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Så ikke noen bilder jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 fungerte dårlig her gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 8, 2005 Forfatter Share Skrevet April 8, 2005 helvetes drit...prøve og fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Kommer ikke opp noen bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 ingenting her heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 8, 2005 Forfatter Share Skrevet April 8, 2005 skjønner ikke hvorfor siden kommer opp til meg men ingen andre kan se den jeg ass åssen får jeg i tilfelle lagt ut bildene direkte her i forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 8, 2005 Forfatter Share Skrevet April 8, 2005 ser andre som har laget album og trykker pådeog funker..men hvorfor funker ikke denne? http://foto.vg.no/show_image.php?bid=18098453 skal det være så jævla vanskelig og elgge inn noe bilder her da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Velkommen til fototjenesten på VG kommer opp sjå meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 8, 2005 Forfatter Share Skrevet April 8, 2005 helvetes drit assa.. hvordan kan jeg legge direkte i temaet her da..? vant til fra andre forum at det ligger en attachment-knapp når man skriver et tema hvor man kan legge ut bilder..men det finner jeg ikke her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Må være medlem på vg for å se bildene. Få gunnar til å lage et brukergalleri til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 hmhm... er en innstilling du har feil på vg... der du må være innlogget for å se liksom... "privat album" eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Jepps... det beste er vel å spørre Gunnar om et bruker galleri http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=91 Hvis ikke går det vel ann å bruke www.imageshack.us eller www.photobucket.com osv å laste opp bilder for så å linke til de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Ser du har LED lykter. Hvilken type og er du fornøyd? Har bestilt sorte selv. Gleder meg Kunne vært artig å se bilder av dem, så se å få hivd ut noen i en fart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå