Gå til innhold

Tatt av fotoboks.

Morten.S
 Share

Anbefalte innlegg

Mener du 98-100 på speedometeret, eller reell fart??

Jeg passerer daglig flere fotobokser, og det har aldri skjedd at de har blitt utløst. Jeg pleier å passere de i ca 100 på speedometeret mitt – hastigheten på strekningen er 80…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det blinket så jeg ned på dashbordet, og da sto pilen litt under 100km/t

hmm - kanskje det er forskjell på følsomheten i disse boksene. Strekningen jeg kjører er E6 Gardermoen – Hamar, mulig at de har lagt lista høyere der enn andre steder. Flere av boksene der er av den nye typen som alltid er på nett så jeg hadde garantert blitt tatt hvis det gikk for fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. ikke greit å bli knipset nei.. Men som andre sier her; det kan bli rimeligere enn forventet.. Jeg og ble knipset i en 50 sone en gang... på speedoen stod det ca 77km/t.. :evil: Trodde lappen røyk jeg da men... :roll: Når jeg fikk bota stod det at jeg hadde kjørt i 66km/t og 2000,- i bot (lenge siden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kjedelig å bli tatt av sånne små jævla aluminiums bokser som står langs veien da... hvilke idiot er det som har fått den ideen at de skulle lage disse fotoboksene? heh...morroper han der.. :lol:

Likevel..veldig surt om du får noe for det der da..alltid sure penger å betale noe til staten..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...