Gå til innhold

Tatt av fotoboks.


Morten.S
 Share

Anbefalte innlegg

men er han nå så uheldig at han får noe i posten så er det ikke noe å gjøre med det.. men vi krysser fingrene på at han ikke får noe;) så får vi ta det som vi kommer :D

Tar med en karsk vidre jeg;) Vikinger fra nord skal drikke rundt :lol:

Ha en fin kveld vidre!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om opptil flere som har blitt knipsa men aldri fått noe i posten....

Før hadde de vanlig fotofilm i fotoboksene og for at den ikke skulle bli brukt opp så fort så kunne de bare ta de værste fartssynderene. Selvom filmen var tom så tok fotoboksen bilder men de kommer jo selvfølgelig ikke frem.

Idag har mange av fotoboksene digitale kamera som sender bildene rett til polititet og da kan de ta alle som bare sniker seg litt over fartsgrensen, derfor er det noen fotobokser som knipser i vilden sky men andre tar det helt piano...

Når jeg ble tatt av fotoboks tok det faktisk over 3måneder før jeg fikk selve boten.. trodde de hadde glemt meg.. Men neida :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er flere fotobokser som ikke har kamera..

som er der bare for å skremme. Hvis du tar deg en tur nedover mot kristiandsand fra stavanger, vil du oppleve at de fleste fotoboksene ikke fungerer. Men de gjør nå samme effekt somde som fungerer, de holder farten nede.

Et tips er jo å gjemme hue bak solskjermene(kommer ikke på bedre ord..), kan de ikke identifisere fører av bilen, kan de heller ikke gi bot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg passerer daglig flere fotobokser, og det har aldri skjedd at de har blitt utløst. Jeg pleier å passere de i ca 100 på speedometeret mitt – hastigheten på strekningen er 80…

God råd du eller? hehe :D

Sånn passe :)

Men å passere de fotoboksene i 100 kmt får ingen innvirkning på min økonomiske situasjon fordi ingen av boksene utløses...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...