bmw_fannrem Skrevet April 8, 2005 Skrevet April 8, 2005 Når jeg bruker mye strøm, så skriker det fra motorrommet altså under panseret en plass Noen som vet hva det kan være?
Frode H. Skrevet April 8, 2005 Skrevet April 8, 2005 Det er nok viftereimen din som er for slakk eller trenger å byttes. Når du bruker mye strøm blir dynamoen tregere å dra rundt og da hører du lyder fra viftereimen.
bmw_fannrem Skrevet April 8, 2005 Forfatter Skrevet April 8, 2005 Hadde det i tankene jeg og, men det som er merkelig er at jeg byttet viftereim og strammet den i fjor sommer Men det spørs om den har blitt slakk igjen da
Pauls1 Skrevet April 8, 2005 Skrevet April 8, 2005 ville no sjekket dynamo-reima jeg da hvis den er stram nok og den fortsatt skriker ville jeg prøvd med reim-spray..
bmw_fannrem Skrevet April 8, 2005 Forfatter Skrevet April 8, 2005 Reim-spray? Hvilken type spray er det da? Heter den reim spray?
Pauls1 Skrevet April 8, 2005 Skrevet April 8, 2005 husker ikke hva den heter.. men bruker den ofte på reimer på jobben. den fjerner hylingen og gir reima bedre grep.. virker faktisk så godt at en gang brukte jeg det på et transport-band som sluret., funket som faen skikkelig klissette greier. du kan jo sjekke på en bensinstasjon om de har det dær?!
Bimmer520 Skrevet April 11, 2005 Skrevet April 11, 2005 Skjekk også tilstanden på lagerene i generatoren. Ta av viftereim, snurr generatoren og skjekk om den går jevnt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå