Holmen Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 hey , fikk en pakke pris på Arizona eagle kasse (høytalere bakfram) 2x12" bass(husker ikke helt watt)(skulle vær kanskje bra), men, forsterker arizona eagle 450w, koplet i bro, fikk det for 5190 inkl kabler på TV boden på Svinesund, Noen som har no erfaring eller mening om Arizona Eagle? eller noen som har en formening om den prisen? Mvh Holmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holmen Skrevet April 8, 2005 Forfatter Share Skrevet April 8, 2005 skal stå "ganske bra", ikke "kanskje bra" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ECR Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Det er helt ok.. Lyden er grei men kvaliteten er heller lurvete.. Tror forresten at du kan få det billigere i norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 hey , fikk en pakke pris på Arizona eagle kasse (høytalere bakfram) 2x12" bass(husker ikke helt watt)(skulle vær kanskje bra), men, forsterker arizona eagle 450w, koplet i bro, fikk det for 5190 inkl kabler på TV boden på Svinesund,Noen som har no erfaring eller mening om Arizona Eagle? eller noen som har en formening om den prisen? Mvh Holmen Tror forsterkeren er for liten til og drive 2 12" ellementer, og vist ikkje ellementene er av bra kvalitet er ikkje dette noe bra kjøp! Eg ville anbefalt 2* 10" eller en 12" med masse power på Skal du fin og kraftig bass er du nødt og ha en forsterker med krefter til og ha full kontroll over ellementet under alle belastninger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg har en slik sub, eller.. hadde. Jeg synes den funket bra helt til den ble ødelagt. Grunnen til at den ble ødelagt var at det var en kompis som skulle låne foresterkeren min litt, for han skulle teste noe på sin bil, så bare brukte jeg en liten forsterker som jeg hadde liggende (2x150w), og da ble subben ødelagt.. Sikkert spolen eller no sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå