Gå til innhold

Arizona Eagle, bra eller dårlig?

Anbefalte innlegg

hey , fikk en pakke pris på Arizona eagle kasse (høytalere bakfram) 2x12" bass(husker ikke helt watt)(skulle vær kanskje bra), men, forsterker arizona eagle 450w, koplet i bro, fikk det for 5190 inkl kabler på TV boden på Svinesund,

Noen som har no erfaring eller mening om Arizona Eagle?

eller noen som har en formening om den prisen?

Mvh Holmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey , fikk en pakke pris på Arizona eagle kasse (høytalere bakfram) 2x12" bass(husker ikke helt watt)(skulle vær kanskje bra), men, forsterker arizona eagle 450w, koplet i bro, fikk det for 5190 inkl kabler på TV boden på Svinesund,

Noen som har no erfaring eller mening om Arizona Eagle?

eller noen som har en formening om den prisen?

Mvh Holmen

Tror forsterkeren er for liten til og drive 2 12" ellementer, og vist ikkje ellementene er av bra kvalitet er ikkje dette noe bra kjøp!

Eg ville anbefalt 2* 10" eller en 12" med masse power på

Skal du fin og kraftig bass er du nødt og ha en forsterker med krefter til og ha full kontroll over ellementet under alle belastninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Jeg har en slik sub, eller.. hadde. Jeg synes den funket bra helt til den ble ødelagt. Grunnen til at den ble ødelagt var at det var en kompis som skulle låne foresterkeren min litt, for han skulle teste noe på sin bil, så bare brukte jeg en liten forsterker som jeg hadde liggende (2x150w), og da ble subben ødelagt.. Sikkert spolen eller no sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...