jimrisan Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Har nå tatt det tunge steget og besluttet at 320'n http://www.autodb.no/car/searchframe.ph ... st5=715301 skal byttes inn i stasjonsvogn..litt trangt i e46'n med barnevogna... Skulle gjerne bytta inn i ny BMW men nå vil jeg ha splitter ny bil og da blir det for oss vanlige lønnsmotakere veldig dyrt med en stasjonsvogn med litt motor og utstyr. Valget har falt på den nye Astra'n 1.9CDTi 150HK diesel med 330nM! http://www.dinside.no/php/art.php?id=116491 Er også meget lei av å fylle bensin til 10/11kr som renner rett igjennom...skal bli deilig med et forbruk på 0.5liter på blandet kjøring. Tror jeg ligger på 1.2liter nå. Lang levering på astra'n så jeg får en føreløpig siste sommer bak rattet i BMW'n....hvis ikke noen vil kjøpe den før den byttes inn i nybilen langt utpå sommeren en gang... sikkert mange her som syns jeg ikke virker helt vel bevart som går over til opel men mener selv jeg skal ha for å ha vært fornuftig da:) fornuftig men kjedelig kanskje..... God sommer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 å ikke ta det så tungt, må du så må du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Er også meget lei av å fylle bensin til 10/11kr som renner rett igjennom...skal bli deilig med et forbruk på 0.5liter på blandet kjøring. Tror jeg ligger på 1.2liter nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Et ikke helt uvanlig fenomen som inntreffer når man får barn! Dyre hobbyer må gjerne utgå i en periode, men du kommer nok sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Et ikke helt uvanlig fenomen som inntreffer når man får barn! Dyre hobbyer må gjerne utgå i en periode, men du kommer nok sterkere tilbake! Stemmer det Du får ha lykke til, så snakkes vi senere når barnevogn tia er over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Den diesel motoren er SUVEREN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Du skal vel chippe den....???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimrisan Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt. Er det mye å hente på det? Men får jo ikke bilen før om 4mnd eller nå sånt så litt tidlig å vurdere det kanskje:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå