Holmen Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 hey skal kjøpe meg E30 318i(største motor jeg fikk registret på meg selv,pga alder) men den har jo bare 105HK, så tenkte jeg måtte gjøre no lurt her, noen som har forslag? Har litt begrenset med penger, men en prislapp på 15 store skulle nok ordne seg. Mvh Holmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Du kan jo hive inn et satan annlegg og håpe på at d gjør susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 hey skal kjøpe meg E30 318i(største motor jeg fikk registret på meg selv,pga alder) men den har jo bare 105HK, så tenkte jeg måtte gjøre no lurt her, noen som har forslag? Har litt begrenset med penger, men en prislapp på 15 store skulle nok ordne seg. Mvh Holmen Hvorfor ikke kjøpe en e30 318is, MYE morsomere bil, 136 hest, sportsunderstell, m3 interiør osv. Den går som en 318 hos de fleste forsikrings selskapene =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holmen Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 har ikke noen idè`er uten turbo da? tenkte jeg skulle vente litt med turbo`n, beklager jeg har lagt denne i feil katogori, var litt trøtt n¨år jeg skrev den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Send PM til en moderator el no sånn, så du får den i rett kategori så kanskje du får flere svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 for 15 store så får du sikker tak i en bra 3,5 liter med kasse, det gjør susen.. jeg skal kjøpe en sånn til e21`en nå, og 3,5 liter går bra!!! Hadde lyst på turbo i den bilen også, men etter å ha bygd en motor og funnet ut hvor mye det koster pr hk i forhold til å bare sette i en større motor så anbefaler jeg å bare hive i en stor motor! Men det blir fort "litt" uenighet når du skal eu-godkjenne den da, eller hvis du smeller! Men lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå