Custom Edition Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 da etter mye om og men har jeg klart og få lagt inn noe her Som dere kanskje skjønner er jeg ikke noe datageni kom gjerne med synspunkter..bildene er litt mørke da ikke mitt kamera funker men det kommer mer etter hvert http://blink.dagbladet.no/user/files/s/ ... re_012.jpg http://blink.dagbladet.no/user/files/s/ ... re_010.jpg http://blink.dagbladet.no/user/files/s/ ... re_013.jpg http://blink.dagbladet.no/user/files/s/ ... re_011.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Meget pen bil det der Snaxy har du noe navn på den forresten?? Kan jo kalle den for Scarface Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 Meget pen bil det der Snaxy har du noe navn på den forresten?? Kan jo kalle den for Scarface hey hey..scarface ja kanskje med din tillatelse døper jeg den for det tror jeg hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Hehehe, rått :D:D Synes det passet godt siden den har et `scar`over det ene øyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Ja, det var en fin fin bil, liker den fargen veldig godt. Men, tror jeg ville ha kjøpt nye skilter. Skiltet foran ødela mye (veldig slitt). Scarface var et kledelig navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Pen bil det der, men likte ikkje heilt baklyktene og at skiltet var i nettåpningen Men ellers bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Veldig passende navn på bilen! Tøff bil og tøff film! Jeg hadde kanskje satset på den nye typen skiltene, men det er kanskje ikke alle som er fan av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Tøff bil det der. Men jeg er ikke helt fan av den fronten på bilen din. Men smaken er jo som baken..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 Hehehe, rått :D:DSynes det passet godt siden den har et `scar`over det ene øyet helt enig med deg der takker og bukker for tipset..får være fadder på bilen du nå hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 Ja, det var en fin fin bil, liker den fargen veldig godt.Men, tror jeg ville ha kjøpt nye skilter. Skiltet foran ødela mye (veldig slitt). Scarface var et kledelig navn hehe..grunnen til det er at jeg ble stoppa i teknisk kontroll i går og hadde et liteskilt forran..fikk streng beskjed om å ta det av så da ble det og rote fram det møkkete skiltet som lå i bagasjerommet..hvis ikke hadde jeg ikke fått kjøre videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Jaaa, takker og bukker :D:D Da sier vi det, idag den 9 April 2005 døpes bilen din til Scarface, og jeg er dermed fadder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 Jaaa, takker og bukker :D:D Da sier vi det, idag den 9 April 2005 døpes bilen din til Scarface, og jeg er dermed fadder men det betyr da at du også må huske gave i selskapet etterpå assa døper Scarface i høytrykken på statoil etterpå..blir noe mer enn en liten dråpe i "panna" da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Hehehe, hva ønsker den seg i gave da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Tøff bil det der, ja. Likte den Baklyktene er også tøffe. Vanskelig å bestemme seg for hvilken farge som passer bare. Må nesten se den på bilen først, men LED er kult uansett Vedder på at du gleder deg til hver gang du skal cruise rundt i den Plei den godt, så får du mye glede av den framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 Tøff bil det der, ja. Likte den Baklyktene er også tøffe. Vanskelig å bestemme seg for hvilken farge som passer bare. Må nesten se den på bilen først, men LED er kult uansett Vedder på at du gleder deg til hver gang du skal cruise rundt i den Plei den godt, så får du mye glede av den framover er godt og sette seg bak rattet og fyre opp 6`ern jah..kjenne at det sparker skikkelig ifra..liten chip har jo blitt lurt inn så er litt ekstra power sammen med filter/effektanlegg god cruisevogn for sommeren dette ja liker lyktene jah..er også fine de mørke men kommer jo an på farge på bilen hva som passer best av chrome og sota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå