elementz Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Lite mareritt idag når jeg skulle vaske bilen.. tok selvvask på statoil og fikk de til å spraye på avfetting..og når jeg sto klar med å spyle av bilen, så funka ikke selv-vask maskinen..det vil si at jeg fikk ikke spylt av bilen før avfettingen tørka til.. så nå er sideskjørtene mine lyseblå og falmede.... må vel til å avfette på nytt? eller gnikke det bort med noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Hadde det vert meg så hadde jeg kjørt ned på statoil og tatt hele greia om igjen, på med ny avfetting og en skikkelig børstevask, avsluttet med skikkelig reinspyling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 må vel sies at jeg fikk bronsevask og en gullvask for å se om det gikk bort da..men nei..så jeg må nok finne meg en poleringsfille å gnikke i vei snart..aargh..aldri mer avfetting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Som Aguilera sier, på med ny avfetting og prøv om det løser seg opp. Tror det kan være en fordel å bruke samme avfetting som tørket inn. Har elendig erfaring med avfettingen på slike stasjoner så jeg kjøper heller skikkelig avfetting på sprayflaske (Statoil sin autorens er bra). Få ting er så irriterende som avfetting som tørker opp! Da sitter jo bare dritten enda bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 ja..skal snart ordne det..liker ikke at bilen min skal lide sånn..men fikk jo gratis vask av bilen..2ganger faktisk.. men skal nok få det bort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Hadde også gått for ny avfetting, men da som Frode sier, på sprayflaske. Spyl gjerne med høytrykksspyler etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Autorensen på statoil er best ja kjøp ei flaske med det..beskytter lakken og fjerner All dritt som legger seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå