Gå til innhold

Påkjørt når bortreist

mhane
 Share

Anbefalte innlegg

Har vært bortreist en 14 dagers tid.

Når jeg kom hjem i går oppdaget jeg jo selvsakt at noen hadde vært å kjørt på bakre støtfanger på høyre side, omtrent der den siste ryggesensoren står. :cry:

Selvsakt ingen lapp på bilen (den kan jo ha regnet/blåst bort) eller i postkassen. :evil:

Ser heldigvis ikke ut til å være bulk bare lakken som har blitt skrelt av pluss riper

Dette er surt, men når en ikke har egen garasje og folk gir blanke faen i å vise hensyn så er det vel ikke annet å vente.

Skal ut igjen 14 dager fra og med neste uke, gruer meg til å forlate bilen igjen, neste gang blir det vel bulk også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offf....vet så altfor godt åssen det er... blir så sint når sånt skjer :twisted::twisted::twisted:

Har fått meg endel sånne jeg også... blir nesten fristet til å true dem med plakater på bilen : De som våger seg i nærheten av min bil kan vente seg en mindre hyggelig overraskelse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

JA JA

Da har det fa.. meg skjedd igjen. På akkurat samme sted, bare over ryggesensoren denne gangen.

Stod parkert omtrent på samme sted.

Nå er det en bil som har rød lakk som har kjørt borti meg, og glad og fornøyd kjørt videre... uten å legge igjen lapp...

Jeg blir så FORBANNA :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA JA

Da har det fa.. meg skjedd igjen. På akkurat samme sted, bare over ryggesensoren denne gangen.

Stod parkert omtrent på samme sted.

Nå er det en bil som har rød lakk som har kjørt borti meg, og glad og fornøyd kjørt videre... uten å legge igjen lapp...

Jeg blir så FORBANNA :evil:

Kankje en ide og parkere en anna plass, eller få noen andre til å kjøre deg ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk at det, så vidt jeg husker, bare lov til å ha kamera på privat området. Minnes det også da må være skiltet. Hvis du har det på offentlig område (dvs, ikke tomt du selv eier), så må man vel ha kommunetillatelse og/eller tillatelse fra Datatilsynet.

Hvis ikke, så kan det vanke store bøter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk at det, så vidt jeg husker, bare lov til å ha kamera på privat området. Minnes det også da må være skiltet. Hvis du har det på offentlig område (dvs, ikke tomt du selv eier), så må man vel ha kommunetillatelse og/eller tillatelse fra Datatilsynet.

Hvis ikke, så kan det vanke store bøter.

Bare passe på at kameraet er skjult det. Eller "oops", det var visst snudd feil vei. Det skulle stå inn mot stua. Den som har kjørt på en selv trenger jo ikke vite at man har kamera. Det er nok å få tak i regnr, finne ut eier, ringe eier, fortelle at du vet han kjørte i bilen din og forventer at han ordner opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo leie en garasje eller noe sånt. Koster ikke så mye.. 500kroner i måneden eller noe sånt.. Tar mye bedre vare på bilen også da..

Det spørs jo litt på hvor man bor.....

gjengs pris for garasjeplass i oslo sentrum er 1500-2000 i mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...