BJ Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Hvordan er reglene for soting av lykter/blinklys? Har sett flere bilder av biler med dette å synst det er litt tøft. Men må det godkjennes i vognkortet eller noe sånt? Går det ann å sote selv eller må jeg kjøpe mørke "glass"? Husker at politiet ikke likte når jeg hadde sotede blink lys på mopeden min. Noen som har noe peiling på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Det er ikke godkjent å spraylakke lykter selv for bruk på offentlig vei...(hvis du blir tatt vel å merke..) Eneste som er godkjent er å kjøpe original fargede lykter med godkjenning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJ Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 Okay, hvordan er det med godkjenninga da? Får jeg med papirer så må jeg godkjenne det i vognkortet? eller må jeg bare ha med meg papir som viser at de er godkjente i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Jeg fikk mine godkjent på biltilsynet i samme slengen sammen med senkning osv.... Men om du trenger det vet jeg ikke... Når du kjøper fargede lykter, f.eks. sorte, får du som regel med TUV papirer på de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJ Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 Ok. Takker for hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Purket sa ingenting på de sotede lyktene på gamlebilen min. De var vel og merke SKAMSOTA og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Purket sa ingenting på de sotede lyktene på gamlebilen min. De var vel og merke SKAMSOTA og Kommer vel mye ann på dagsformen sikkert... Men i utgangspunktet er det jo ikke tillatt til gatebruk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå