Gå til innhold

Stereo


 Share

Anbefalte innlegg

Lurte på å handle denne forsterkeren, 1000w monoblock:

http://www.kenwoodeurope.com/products/L ... 59&pr=1031

og 2 av disse 12" a 800w:

http://www.kenwoodeurope.com/products/L ... 14&pr=1611

Er det noen som vet om dette her vil komme til å fungere bra sammen, eller vil forsterkeren bli for liten? Vil det spille bra, middels, dårlig?

Skal eventuellt handle detta her bruka, med en 1 farads kondensator for 3500,- er det dyrt (brukt siden desember)?

Nytt fra butikk kom dette her på 5000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spiller kanskje bra men eg er redd for at det ikkje er reelle watt da di ikkje er oppgitt i rms. eg ville vertfall hørt på anlegget før eg kjøpte det!

og husk 2*12" trenger mye strømm!!

og bass elementer spiller ikkje spesielt fint med så lav motstand.

billige forsterkere klarer sjelden og spille reint med så lav motstand, det er faktisk nesten kortsluttning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt på anlegget og det spilte ikke sånn at jeg fikk sjokk for å si det sånn... Men han som har det nå skylder på at kassa er bygd feil...

Den står i en golf nå og elementa står bakover i bilen og spiller rett inn i bakluka, han sier elementa skulle vært vinkla oppover... Men når man har bakluka oppe skulle vel dette problemet være borte og det burde spille bra? Kassa er bygd i de antall liter som kenwood anbefaler 42 liter pr element.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt på anlegget og det spilte ikke sånn at jeg fikk sjokk for å si det sånn... Men han som har det nå skylder på at kassa er bygd feil...

Den står i en golf nå og elementa står bakover i bilen og spiller rett inn i bakluka, han sier elementa skulle vært vinkla oppover... Men når man har bakluka oppe skulle vel dette problemet være borte og det burde spille bra? Kassa er bygd i de antall liter som kenwood anbefaler 42 liter pr element.

det er nok alt for lite strømm på ellementene eller så er di ødelagt. for vist du har nokk strømm på en 12 tommer spiller det ekstremt i en golf. og 2 skulle jo vertfall holde, så eg tror kanskje eg hadde droppet dette!, men er det feilkoblet?

kanskje det faktisk ville blitt mer trøkk med bare en av ellementa tilkoblet!

Har ett eksempel, en jeg kjenner har en billi 12" cadence subb i ei portet kasse med 1200w rms på og dette spiller så ekstremt att du blir kvalm av og sitte inni bilen, det er sånn at hele bilen nesten hopper.. og dette er med en 12" men det får nok strømm. det er det som er viktig!

1200w er litt overdrevet men det funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...