Gå til innhold

Hvilke Bilmerker LIKER vi?


1985-e30
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tja...seff er jo BMW på 1. plass

liker oxo mange audier (de større bilene og helst med masse power)

vurderer en toyota supra (fet lyd og kul driftingbil)

cossien hjemme med en 400 gamp er jo heller ikke å forakte i ren kjøreglede øyemed.

tjaa legg på et par monsterstore 4- hjulstrekkere til å kjøre på fjellet med så er jeg i boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.... Jeg liker Bmw som nr 1 Da helst M3 e30 også alle e36 + e46

Rå kjøre glede, og det som trekker mest designet !!!! Ingen over ingen under !! 8)

2

Toyota, ikke akkurat kjøre glede i de jeg hadde ( Toyota Carina 2 og en Carina E ) men fy faen og kvalitet !!! Aldri tull , aldri noe mikk mak, mens kompiser snakket om dempere, vanpumper, termostat , skjev topp, slitt styrekuler, mellom aksler og annet piss , så var mitt bidrag i samtalen : Bensin en gang i uke på 200 kr :wink: og Carina E er hvist bedre beskyttet mot rust en det E36 er !!!!!! Må bare skyrte av kvalitetten til Toyota !!

3

Volvo, Er en bil som nå begynner og se ut som en bil, og ikke som en jævla lego kloss, de er pene har lite feil og utrolig komfor !!

Rustbestandige som f er de også :wink:

4

Audi, a4 og nye a3 !!! Her også kommer designet inn, men tviler på at fram hjul kan erstatte bakhjul når det kommer til kjøre glede !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette kan nok bli en lang diskusjon men eg har sett litt og eg tror en supra sliter når alt kommer til alt,

hehehe, vel jeg vet bare hva som er fakta. Du kan jo ta GT3000 i japan som eksempel, der er det stortsett 2 supra framst og 1 skyline bakom.... Pluss at firehjulstrekk genrellt sett gjør kraftige biler tregere.

Men men, hver sin smak og alt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...