Atlarelle Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Jeg blir sprø! Noen helger jeg har vært ute har jeg hørt en sang som har klistra seg litt på hjernen, men jeg har aldri funnet ut hvilken sang det er. Har liksom alltid "glemt" den etterpå, men nå i går hørte jeg den igjen, og jeg BARE MÅ FINNE UT HVILKEN SANG DET ER! Jeg går omtrent på veggen jeg altså, bare av irritasjon over at jeg ikke vet hvilken sang det er.... I alle fall, sang av type dance/trance whatever. Melodien er svæææært svææært lik den som er i Niels van Vries - see me kicking, det beatet som kommer ca. halvannet minutt ut i sangen. Det er noe litt "scooter" aktig over sangen synes jeg, stemmen som synger er forvrengt og veldig lys. Rytmen i sangen og selve syngingen går rimelig kjapt.. Siden jeg de fleste helger er *litt* beruset husker jeg selvfølgelig ikke noe tekst.. Og sangen er heeelt sikkert gammel, i alle fall ikke kjempeny... HJELP!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Hehehe, ofte sånn med meg også...kommer hjem og har sangen i hodet, men dagen derpå er den glemt Er en stund siden jeg var på en uteplass nå...har blitt nesten bare hjemmefester i det siste, så jeg vet ikke hvilken du mener, desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 det du beskriver hørtes veldig "happy hardore-aktig" ut! HappyHardcore er ei gruppe/Dj som remixer diverse sanger, raskt tempo og ofte høy pitch på stemmen som synger! sålenge du ikke har noe tekst/ord å bygge på så blir det dårlig, men jeg skal prøve å få tak i nils van vries - see me kickin, for og høre hvordan den er, så kanskje jeg har noe med å foreslå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet April 10, 2005 Forfatter Share Skrevet April 10, 2005 Jeg fant jeg fant jeg fant! Takk Skillbill, nå kan jeg sove godt i natt også! Happy Hardcore - come with me var det jaggu meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Jeg og leter etter en sang.... Finner den ikke igjen.. Er litt gammel nå tror jeg... Er en techno/dance sang det oxo... Husker den var med i en Jackie Chan film... The Tuxedo... Sinnsykt IRR å ikke finne igjen sanger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Hvis du leter etter sanger fra filmer så er det bare og gå inn på imdb.com og søke etter filmen, så i menyen på venstre side så står det soundtrack listings. Det er ikke mulig og høre klipp, men da er du hvertfall ganske så mye nærmere! Har hjulpet meg hundrevis av ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 jeg leter etter også en sang, har ofte slutten av sangen på nrk mp3 i disse dager, den ligner mye på blade sangen og phat bass fra aquagen, noen som har hørt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 jeg leter etter også en sang, har ofte slutten av sangen på nrk mp3 i disse dager, den ligner mye på blade sangen og phat bass fra aquagen, noen som har hørt den. Bare å gå inn på http://nrk.no/mpetre mens sangen spilles, så står det i toppen der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 come with me ja.. :D råå den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Hvis du leter etter sanger fra filmer så er det bare og gå inn på imdb.com og søke etter filmen, så i menyen på venstre side så står det soundtrack listings. Det er ikke mulig og høre klipp, men da er du hvertfall ganske så mye nærmere! Har hjulpet meg hundrevis av ganger! Takker så mye... fant den nå Cosmic Gate - Exploration Of Space het den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Veldig greit, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Genial side det der ja.... Spesielt med tanke på filmmusikk osv... Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325e Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 jeg leter etter også en sang, har ofte slutten av sangen på nrk mp3 i disse dager, den ligner mye på blade sangen og phat bass fra aquagen, noen som har hørt den. Voodoo and Serano - Blood is pumping ? Bare et forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 jeg leter etter også en sang, har ofte slutten av sangen på nrk mp3 i disse dager, den ligner mye på blade sangen og phat bass fra aquagen, noen som har hørt den. Voodoo and Serano - Blood is pumping ? Bare et forslag nei den er gammel den, tror ikkke den går på radio i disse dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 blood is pumping har kommit i en nye remix, ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå