BimmerKing Skrevet April 10, 2005 Skrevet April 10, 2005 1987 BMW 325i Cab selges Grei bil i ok stand. Beige skinn, beige cab, el. vinduer og speil, BLÅ, M-Tech-fangere foran og bak, CD/radio, senket, kun ett sett hjul(16") pga bilen ikke er vinterkjørt de siste åra, årsavg. betalt ++ Mail evt for mer info, og mer bilder. Noen bilder: OBS: Selger bilen for en kompis som er på sjøen. Ring ham gjerne på tlf 913 79 322, men det er ikke sikkert han svarer. Mitt telefonnr er: 900 61 525. Jeg har tilgang til bilen og kan vise den fram ved interesse.
Hylland Skrevet April 10, 2005 Skrevet April 10, 2005 Heisann. Bare noen spørsmål angående bilen: Hvor langt har den gått? Hvor befinner den seg? Orginal motor? Strøken? Pris???
BimmerKing Skrevet April 10, 2005 Forfatter Skrevet April 10, 2005 Prisantydning? 45 000.- ferdig prutet
BimmerKing Skrevet April 10, 2005 Forfatter Skrevet April 10, 2005 Heisann.Bare noen spørsmål angående bilen: Hvor langt har den gått? Hvor befinner den seg? Orginal motor? Strøken? Pris??? -Hvor langt den er gått kan jeg finne ut i morgen. Husker dessverre ikke i farten. -Bilen befinner seg på Vestnes, 35 min med ferge fra Molde. -Motoren er original. -Strøken er et vidt begrep, men bilen er i grei stand, ny bil er det IKKE. Men det er gjort en hel del med bilen. Kvitteringer på det som er gjort kan forevises.
Custom Edition Skrevet April 10, 2005 Skrevet April 10, 2005 UX regga ser jeg her i kr.sund det gitt fin pris da
BimmerKing Skrevet April 10, 2005 Forfatter Skrevet April 10, 2005 Er det noe feil på den? Ikke noe graverende som jeg vet om. Vannpumpa var lekk og cluchen er ikke helt i hundre, men det skal ordnes nå. Det har vært en å sett på den og han sa at bilen var i høyeste grad verdt 45 000.-, men han måtte selge den bilen han hadde først.....
SeT Skrevet April 10, 2005 Skrevet April 10, 2005 Hvordan er det med rust på den da? Savner bmw'en min, så må nesten ha meg ny bmw:P
BimmerKing Skrevet April 10, 2005 Forfatter Skrevet April 10, 2005 Ikke mye rust etter det jeg vet. Jeg monterte anlegget som sto i, og da var jeg ute med mye av interiøret, men så ikke mye rust. Det er litt antydninger i hjulbuene osv. Men ikke alvorlig rust som JEG vet om iallefall. Jeg lånte bilen på ferietur i fjor. Da fungerte den PERFEKT Koste meg omtrent glugg ihjel
BimmerKing Skrevet April 10, 2005 Forfatter Skrevet April 10, 2005 UX regga ser jeg her i kr.sund det gitt fin pris da Ja, den er nok regga i Kr.Sund ja, men den bor på Vestnes Prisen er absolutt god ja.....
Gjernes Skrevet April 11, 2005 Skrevet April 11, 2005 UX regga ser jeg her i kr.sund det gitt fin pris da Korsli d Rolf. Så en Sort E30 M3 til salgs en gang i tida som også var UX
JuB Skrevet April 12, 2005 Skrevet April 12, 2005 Skulle bodd litt nærmere, da kunne du regnet den som solgt, om km.standen er OK da Litt langt å reise fra Arendal til Molde..
BimmerKing Skrevet April 12, 2005 Forfatter Skrevet April 12, 2005 Funnet ut km stand? Hmmm. Beklager, det har jeg glemt . Skal finne det ut i løpet av formiddagen. Men jeg tror det er rett under 200k....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå