Gå til innhold

Se her! Rimelig cabriolet til sommeren? ('87 325i selges)

Anbefalte innlegg

Skrevet

1987 BMW 325i Cab selges

Grei bil i ok stand. Beige skinn, beige cab, el. vinduer og speil, BLÅ, M-Tech-fangere foran og bak, CD/radio, senket, kun ett sett hjul(16") pga bilen ikke er vinterkjørt de siste åra, årsavg. betalt ++

Mail evt for mer info, og mer bilder.

Noen bilder:

IM001293.sized.jpg

IM001286.sized.jpg

IM001294.sized.jpg

OBS: Selger bilen for en kompis som er på sjøen. Ring ham gjerne på tlf 913 79 322, men det er ikke sikkert han svarer.

Mitt telefonnr er: 900 61 525. Jeg har tilgang til bilen og kan vise den fram ved interesse.

Skrevet
Heisann.

Bare noen spørsmål angående bilen:

Hvor langt har den gått?

Hvor befinner den seg?

Orginal motor?

Strøken?

Pris???

-Hvor langt den er gått kan jeg finne ut i morgen. Husker dessverre ikke i farten.

-Bilen befinner seg på Vestnes, 35 min med ferge fra Molde.

-Motoren er original.

-Strøken er et vidt begrep, men bilen er i grei stand, ny bil er det IKKE. Men det er gjort en hel del med bilen. Kvitteringer på det som er gjort kan forevises.

Skrevet
Er det noe feil på den?

Ikke noe graverende som jeg vet om. Vannpumpa var lekk og cluchen er ikke helt i hundre, men det skal ordnes nå. Det har vært en å sett på den og han sa at bilen var i høyeste grad verdt 45 000.-, men han måtte selge den bilen han hadde først..... :wink:

Skrevet

Ikke mye rust etter det jeg vet. Jeg monterte anlegget som sto i, og da var jeg ute med mye av interiøret, men så ikke mye rust. Det er litt antydninger i hjulbuene osv. Men ikke alvorlig rust som JEG vet om iallefall. Jeg lånte bilen på ferietur i fjor. Da fungerte den PERFEKT :!: Koste meg omtrent glugg ihjel :wink::D:bmw:

Skrevet

Skulle bodd litt nærmere, da kunne du regnet den som solgt, om km.standen er OK da ;)

Litt langt å reise fra Arendal til Molde.. :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...