E-30 big Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 En liten film snutt av automat bilen før det ble manuell og annen motor..http://rapidshare.de/files/1188339/104_0413.AVI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Linken funker visst heller dårlig. Hva slags motor har du puttet i nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 muligheter for oppdatering av bildegalleri-siden gunnar? vært kjekt og hatt et album og slenge inn litt stash i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet April 10, 2005 Forfatter Share Skrevet April 10, 2005 Hmmmmmm.... jevla dritt! ingen racer på dette her e men prøv den her da? http://rapidshare.de/files/1188339/104_0413.AVI.html går fra her men det blir kansje anneledes... er det noen annen plass du kan laste inn film får så å få en klikkbar link?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Hmm... funker ikke til meg vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Næh, var heller labert det der ja.. Fankern å, kunne tenkt meg å sett det der altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet April 10, 2005 Forfatter Share Skrevet April 10, 2005 Næh, var heller labert det der ja..Fankern å, kunne tenkt meg å sett det der altså.. Jevla rart... når du kjem inn på nettsida så står det: Select your download: free/premium da velger du free... så kjem du inn på ny side der det står: Download-Ticket reserved. Please wait 23 seconds... vent da ei lita stund (23sek) så kjem: Download: 104_0413.AVI.. da æ det berre å laste ned.... tru e da.. i alle fall slik frå maskina mi... Prøv på nytt og kom med tillbake meld. får funke det itte så må e finne en ny plass å legge inn film... NOEN SOM VET HVOR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Fungerer det, bare litt rart... la den opp her jeg: http://www.bjirn.com/104_0413.AVI ... kan slette den ved ønske... PS: Er mye dårligere speed fra denne serveren enn den E-30 big linker til... Så om du greier, prøv å finn ut av siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet April 11, 2005 Forfatter Share Skrevet April 11, 2005 Linken funker visst heller dårlig.Hva slags motor har du puttet i nå? Det er V-12 nå også men det er en 850csi motor med 6trinns manuell... 406hk/608nm+litt asma spray... he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 ser og høres ut som en artig motor/bil-konstruksjon dette her, men er "slik kjøring" forsvarlig på en sånn vei? med en fil i hver retning og uten midtrabatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Fy faen og den gikk ! Hvor lang tid o-100 4 sek eller noe ?! Den der må jo pesse på en m3 så det holder etter !!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Ah. Ser det fungerte nå. Trodde det var en error-side som dukka opp. La ikke merke til at det var noe download-greier. Heftig aks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Ja, def en heftig aks... men det er ikke plassen å teste 0-190 på, helt enig Skillbill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet April 11, 2005 Forfatter Share Skrevet April 11, 2005 Ja, def en heftig aks... men det er ikke plassen å teste 0-190 på, helt enig Skillbill! Klart det ikke er riktig plass å drive med slik kjøring,SKAL virkelig ta for meg sjåføren ved en passende anledning... Men slik blir det når det nektes motorsport annlegg runt om i vårt store land,ungdommen tvinges til å teste ute på landeveien! jevla dumt.. å det var vel meningen det skulle testes 0-200 tror jeg... målt med GPS så viser spedometeret 92 v/100km/h i riktig fart og 184 v/200km/h i riktig fart.. dette er grunnet 19" hjul slik at rulleomkretsen blir får stor i forhold til det spedometeret er kalibrert får. Men dette er jo historie nå ettersom motoren/gir er tatt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 jævli lang film da du.... tek så lang tid å laste den her at eg gidd itte. men e har sett den før tenker jeg. på tide du fekk forvilla de inn på detta forumet her du au nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå