Blade Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Skulle ut å kjøre litt istad, og når jeg startet bilen, lyste ikke instumentene og kjørelyset. Parklysa slår seg heller ikke på, med tåkelysa virker. Når jeg drar brytern helt ut, virker fullt-lys og blend helt normalt.... Merkelig..... Hva kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Dårlig kontakt en plass/dårlig bryter..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet April 10, 2005 Forfatter Share Skrevet April 10, 2005 Kanskje det.... Alle lysa funker jo da jeg har dratt brytern helt tilbake i "fullt-lys" posisjon.... bortsett fra instrumentene da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 sjekk sikringa og relè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GENERAL E34 Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 jEG HADDE TILSVARENDE PROBLEM, SVARET ER SIKRINGER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtm Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 prøv en annen bryter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 Fant ut hva som var feilen.... det var kortslutning i skiltlyset.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå