Hylland Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Har en Bmw 535ia E34. Når jeg kjører over humper i litt stor fart, så rister hele rattet noe forferdelig. Bilen er fabrikksenket maksimalt av det som er lovlig, men ellers er den original! Den rister også AV OG TIL når jeg kjører i store hastigheter. Er det noen av dere som vet hva dette skyldes??? Er litt skeptisk til det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Hjula dine trenger avbalansering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 slitte foringer. styre kuler dårlig avbalanserte dekk +++ det kan vere mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 tipper traversforingene bak er problemet ditt. Min bil var slik at det ristet i den da jeg traff litt spisse humper. Fikk lett sladd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 11, 2005 Forfatter Share Skrevet April 11, 2005 Bilen skal på hjulstillingskontroll neste uke, for den drar litt til den ene sida.. Kan det være skyld i ristinga??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoyV Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Du må nok til å bytte foringer og styrekuler. Det finner du fort ut om du jekker opp bilen og tar litt i dekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Ja det er nåkk noen foringer som er slitte. Jeg har samme bil som deg, og jeg skal skifte indre og yttre endeledd. skift alt av gummiforinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå