Ostespiller Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Har en e30 m3 påkostet ca 150 tusen. men trenger litt små ting for og gjøre den utsillings verdig. Er det noen som har noe kjennskap til hvem jeg eventuelt kan kontakte for sponsor kontrakt????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 skulle gjerne hatt noen sponsorer jeg å så skrik ut de som vet av noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Hadde tatt meg en liten tur rundt og snakket med forskjellige styling sjapper jeg... De har ofte mange gode kontaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 må ikke du ha kjøpt deler osv fra det firmaet du skal ha sponsor opplegg i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 jeg tror du må handle "nesten" alle delene til opbyggingen av bilen for att noen skal sponse deg ja gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Kjøp deg en syk aluminiumsvinge å få Rema 1000 til å sponse deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå