skillbill Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 EA Games med nytt kommende spill - Need for speed: Most wanted http://www.dagbladet.no/kultur/2005/04/11/428530.html sjekk bildet :D *bmw* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Jupps.... Thats a beemer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Go Beemer :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 beemer med skohylle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 beemer med skohylle... Ja, var ikke så pent med den der hattehylla der nei Jeg for min del er vingefan, men fatter ikke hvorfor de ikke kan sette på en skikkelig vinge istede for de der alu-hyllene der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Denne er jo original på M3 GTR løpsbilen.... den er der for en grunn tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Joda, klart den er der for en grunn, men hvorfor kan de ikke sette på FINE vinger?? heheh.... Har vel samme effekten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Hakke peil.... Men hva mener du med "fine" vinger? ' Vingen over er sikkert valgt ut ifra lett vekt + aerodynamiske egenskaper+++++++ (som sagt; har ikke peiling ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Pene vinger som i de som sitter på bagasjelokket i begge kantene... Ikke på to stålstenger midt på... Aluvingene stikker jo lenger ut på sidene en bilen...Det er ikke pent! + at jeg synes vinga sga ver lakka i samme fargen som bilen, ser mer gjennomført ut da, ser ut som den hører til der, i motsetning til aluvingene som ser ut som de bare er klatta på liksom.... hehe, bare min mening... her er en PEN vinge : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 enig med aguilera i at vingen skal sitte fast på begge sider og ikke midt på. men alt blir bedre bare det blir lakket i samme farge som bilen da. det var jo den løpsbilen som ble vist bilder av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 vinge er et must men ikke noe "klesstativ" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 oooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhh gjetttttt om jeg ble glad, jeg gleder meg som en unge allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 blir ganske gudd d!! he lenge venta på d... i de forrige nfs spelå he der bare vært japse-bila... savne bmw jah! å nå komme d! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå