Gå til innhold

Pris på nye skilter?

Desloch
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen begynner å bli strøken nå, men litt kjedelig med slitte skilter (av den gamle typen). Enda mer kjedelig er at de ikke passer inn i BMWCCN-skiltrammen!

Så, jeg vil ha nye. Hvor mye koster noe sånn? Må jeg si at et er stjålet eller ødelagt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster mellom fire og femhundre hvis jeg ikke husker helt feil. Vi hadde den gamle typen skilter og bare leverte dem inn så fikk vi nye ut. Ikke noe problem det.

Bare et tips: vask skiltene før du leverer dem så blir de ikke så gretne. Forståelig det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster mellom fire og femhundre hvis jeg ikke husker helt feil. Vi hadde den gamle typen skilter og bare leverte dem inn så fikk vi nye ut. Ikke noe problem det.

Bare et tips: vask skiltene før du leverer dem så blir de ikke så gretne. Forståelig det da.

Skjønner dem også da ;). Hvor lang tid tar det før man får nye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nye skilter til Chrysleren i oktober 2003. Da kostet det mellom 4-500,- og det tok vel rundt en dag å få de. Tiden avhenger nok helt av arbeidslast og hvor skiltene lages. I Stavanger bruker de et helt eksternt firma til skiltlagingen. Jeg dro bort dit og hentet de selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...