Desloch Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Bilen begynner å bli strøken nå, men litt kjedelig med slitte skilter (av den gamle typen). Enda mer kjedelig er at de ikke passer inn i BMWCCN-skiltrammen! Så, jeg vil ha nye. Hvor mye koster noe sånn? Må jeg si at et er stjålet eller ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Koster mellom fire og femhundre hvis jeg ikke husker helt feil. Vi hadde den gamle typen skilter og bare leverte dem inn så fikk vi nye ut. Ikke noe problem det. Bare et tips: vask skiltene før du leverer dem så blir de ikke så gretne. Forståelig det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 11, 2005 Forfatter Share Skrevet April 11, 2005 Koster mellom fire og femhundre hvis jeg ikke husker helt feil. Vi hadde den gamle typen skilter og bare leverte dem inn så fikk vi nye ut. Ikke noe problem det.Bare et tips: vask skiltene før du leverer dem så blir de ikke så gretne. Forståelig det da. Skjønner dem også da . Hvor lang tid tar det før man får nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Syns jeg husker at vi bestilte dem først, og så hentet dem etterpå når vi fikk beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Jeg fikk nye skilter til Chrysleren i oktober 2003. Da kostet det mellom 4-500,- og det tok vel rundt en dag å få de. Tiden avhenger nok helt av arbeidslast og hvor skiltene lages. I Stavanger bruker de et helt eksternt firma til skiltlagingen. Jeg dro bort dit og hentet de selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå