Jarle Skoftedalen Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Handlet bil idag, 82 mod 320 e21, hehe.. \:D/ Mørk grønn metallic og svarte lister rundt om! bilder kommer på gallerit mitt! Gleder meg som en unge til å hente den i morra! Bilen skal bli strøken, eneste er at jeg aldri har tatt på en E21 før , så jeg kommer nok til å trenge litt hjelp fremover! Noen som har no erfaring med slike biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 11, 2005 Forfatter Share Skrevet April 11, 2005 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 gratulere så mye ja. altid morro med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Grattis ja! Men, ikke for å mase.. Men gidder du sende meg en mail ang de felgene? Ser så stusselig ut med stålfelger på bimmeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Gratulerer med kjøp ja. ...Har hørt at du kan få mye mer effekt ut av E21 ved å bytte ut motordeler med E30.. F.eks E30 topp osv.. Husker jeg leste om trim tips av E21 i Performance BMW (enkelsk blad) stod mye der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Grattis med ny bil, alltid norro det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 gratulere med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Gratulerer med ny doning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 e21 er bare dødskult. har kjempe lyst på en selv jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Grattis me ny kjærre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Gratulerer med ny bestevenn ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Noen som har no erfaring med slike biler? Tror ikke det er så mange her som har erfaring med E21 men noen vil det helt sikkert være. Uansett er dette en bil som begynner å bli skjelden ute i den daglige trafikken og jeg vet det er mange som savner flere E21 på de store treffene. Husker godt på slutten av 80 tallet da nabojenta fant seg type som hadde en sølvfarget E21 323i med full Kamei styling. Denne bilen var så rå dengang at jeg husker den som det skulle vært i går. Så da er det jo bare å shine opp og reise på treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 hehe.. drar nå får å hente den, jups, den skal bli fiiiiiin! da får dere ha en fortsatt fin dag/kveld her på forumet for jeg er nok litt for opptatt med andre ting, hehe, til å holde på her ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå