Custom Edition Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 mange av oss vil gjerne ha et album og slenge inn noe bilder i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Du får nok Må bare være litt tålmodig, tror gunnar samler opp en del før han lager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 11, 2005 Forfatter Share Skrevet April 11, 2005 hehe..bare rastløs jeg skjønner du opp tidlig og inn på GS en tur i morgen tenker jeg..blåse rent litt på veien og kanskje ta noe bilder i samma slengen eller filme litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Film slår alltid ann. Vi her i nord blir vel til å lage en i nær framtid. Det skal bli snaxy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Ja film er alltid en vinner, lag en du og legg den inn til oss andre her..er vel bra lyd i den kjerra di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 11, 2005 Forfatter Share Skrevet April 11, 2005 er en veldig mørk og buldrende lyd til den passerer 3500rpm..etter det blir det en fryktinngytende sint lyd som høres ut som en Veldig sint M5 på høyt turtall Blir nesten litt skremt selv jeg men skal få en kompis til og filme utenifra en dag og få lagt inn tenker jeg Wroom Wroom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Hehe, ja vet hvordan det er..Var sinnsykt grom lyd i min gamle 320, hadde 2*4 dtm potte, durte og bråkte noe inderli inni kupeen..kjøper ikkje slik flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå