Gå til innhold

Varsku her! (E30 M3 stjålet)


Gjernes
 Share

Anbefalte innlegg

kan ikke politiet få ordne opp i slikt? blande inn mc-bander osv...jaja..forstår frustrasjonen, men allikevel...i selvforsvar derimot og beskyttelse av(dame/kone/mor/far/søsken/andre en er glad i) så er jeg enig i at man må få "ta i" litt mer..IKKE at jeg skal promotere vold/bruk av våpen på noen som helst måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke politiet få ordne opp i slikt? blande inn mc-bander osv...jaja..forstår frustrasjonen, men allikevel...i selvforsvar derimot og beskyttelse av(dame/kone/mor/far/søsken/andre en er glad i) så er jeg enig i at man må få "ta i" litt mer..IKKE at jeg skal promotere vold/bruk av våpen på noen som helst måte!

Ble frastjålet ei hagle 2 rifler og en mauser fra feriehuse mitt for litt over et år siden. Fikk brev fra politiet at saken var hennlagt på grunn av bevisets stilling. Men hvem er det som har blitt frastjålet ett eller annet som ikke har fått det brevet i posten da. De slipper alt for lett unna :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke politiet få ordne opp i slikt? blande inn mc-bander osv...jaja..forstår frustrasjonen, men allikevel...i selvforsvar derimot og beskyttelse av(dame/kone/mor/far/søsken/andre en er glad i) så er jeg enig i at man må få "ta i" litt mer..IKKE at jeg skal promotere vold/bruk av våpen på noen som helst måte!

Ble frastjålet ei hagle 2 rifler og en mauser fra feriehuse mitt for litt over et år siden. Fikk brev fra politiet at saken var hennlagt på grunn av bevisets stilling. Men hvem er det som har blitt frastjålet ett eller annet som ikke har fått det brevet i posten da. De slipper alt for lett unna :?

det meste av slike saker blir henlagt, så jeg fortår godt at man blir mer enn fristet til å blande inn mer lyssky personer på saken.

var svært fristet selv da noen ripet begge bilene våre en natt. jævli surt!

saken ble selvfølgelig henlagt, men er IKKE glemt :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du sender en "kjent" mc bande på en, så sier du ikke ifra til personen du har sendt dem på...

Slike ting foregår ved et oppmøte på døra uten forvarsel..og selv om han hadde levert bilen tilbake, og du var en slik mc-dude, så hadde de antageligvis tatt i ham så tok bilen uansett..

Men surt å bli frastjålet ting da..

Og du så sa at hagla sko komme ut vinduet fortere enn faen..skal du prøve deg på en slik en som han bonden som knerta biltyven på åkeren som nå risikerer fengselsstraff i mange år? Vi bor i norge, et land for lovløse, ikke vits å følge loven! ANARKI! ANARKI! ANARKI! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du så sa at hagla sko komme ut vinduet fortere enn faen..skal du prøve deg på en slik en som han bonden som knerta biltyven på åkeren som nå risikerer fengselsstraff i mange år? Vi bor i norge, et land for lovløse, ikke vits å følge loven! ANARKI! ANARKI! ANARKI! :lol:

Enig, men det finnes alternativer.

Erter/spytterør

Sprettert

PaintGun med klinkekuler

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...