///M Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Har merka i det siste at når jeg åpner bensinlokket for påfyll,så kommer det et heftig lufttrykk ut av tanken, håra sto plustelig oppe når jeg åpnet lokket for fyll av bensin idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GENERAL E34 Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Drill ett lite hull i tanklokket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 jeg er mere plaget med vakum på tanken jeg. bruker sikkert litt masse bensin bilen min da he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Synes trykk høres rart ut ja.. vakum er noe annet, da får den sikkert ikke sugd luft etter som tanken tømmes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 I am confused, dere er noen luringer, det kommer virkelig et lufttrykk ut av tanken når jeg åpner lokket og den merkes, vet ikke om det er vakum eller trykk (hva er vakum ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 vakum er undertrykk! hehe.. som i en sugemotor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayer Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Vakuum motsatt av trykk, eks sug en plastflaske flat når den er tom og du reduserer trykket inni flasken i forhold til det atmosfæriske trykket/tryket utenfor. Du fjerner altså luften som var der. Det skal være trykk på tanken så den ikke suges flat ettersom bensinen forbrukes, men du har også lufting vha trykkventiler, altså; det er et lukket system. Har du for mye trykk kan det ha vært tom tank eller trege trykkventiler? Vakuum brukes også som en betegnelse på tilstanden inne i hodet på enkelte babes, en myte sier de oftest er blonde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 En har jo også vakumpakket syltelabb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå