Svensson Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Hva er motorkoden på motoren i min bil ? E46 3.16i 1,9L 2000mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 M43B19... Tror jeg, men jeg tror det skal ligge en oversikt over motorkoder både på siten her og på Bmwccn's sider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORF Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 På WWW.GSBILDELER.NO kan du taste inn registreringsnummer på bilen din, og da kommer motortype frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 http://www.bmwguiden.no/statisk.php?id=motorguide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 har dårlig tilgang til nett nå, så orker noen å finne det for meg? Vær så snill:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 har dårlig tilgang til nett nå, så orker noen å finne det for meg? Vær så snill:) M43B19 Dette er iflg online ETK..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 Er du helt sikker? Ska l ha ny kam tenkte jeg, og da er det best at den passer Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå