Gå til innhold

Ang politirapport

Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er bare nysjerrig..

Ifjord sommer ble jeg tatt i laserkontroll og ble målt til 84 i 70 sonen..

Boten ble da utskrevet på stedet og jeg betalte den straks - 2000,- kr!

Politiet sa da at en politirapport ville bli sendt til meg i posten iløpet av et par uker, men den kom aldri :roll:

Jeg har fremdeles ikke sett noe til den, og det er snart et år siden.. er det mulig at politiet har glemt meg, og at jeg ikke har fått noen prikk på rullebladet for dette?

Jeg har ikke peiling på sånne ting, og det bryr meg egentlig ikkje, men jeg er bare nysjerrig :P

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt tatt både i radar, laser og fotoboks og aldri sett noen form for rapport (eller bilder) så jeg tror ikke du bør ha store forhåpninger.

Bøtene derimot har kommet punktlig... :wink:

Dette var riktignok før prikkenes tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare nysjerrig..

Ifjord sommer ble jeg tatt i laserkontroll og ble målt til 84 i 70 sonen..

Boten ble da utskrevet på stedet og jeg betalte den straks - 2000,- kr!

Politiet sa da at en politirapport ville bli sendt til meg i posten iløpet av et par uker, men den kom aldri :roll:

Jeg har fremdeles ikke sett noe til den, og det er snart et år siden.. er det mulig at politiet har glemt meg, og at jeg ikke har fått noen prikk på rullebladet for dette?

Jeg har ikke peiling på sånne ting, og det bryr meg egentlig ikkje, men jeg er bare nysjerrig :P

Noen som har peiling?

Taushet er gull :-&

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan hende de tok penga i lomma,du fikk prikk og de lagde ikke rapport.

har ikke hørt fra politiet selv, de anklagde meg for uforsvarlig kjøring,kjøring på fortauet,holdt på å kjøre på fotgjengere og ulovlig sledding burning.

de sa til du hører næmere fra oss, har ikke hørt noe på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kompis av meg har fått endel prikker men ikke fått noen rapport utenom 1 etter at han måtte møte i retten for og ha "sklidd" litt sidelengs med bmw`n :P

men hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke tenkt noe mer på den saken..har de glemt deg så har de glemt deg :) er vel bare snakk om 1 prikk så du trenger uansett ikke bekymre deg :)

keep on driving and smiling :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo en kopi av forelegget du skriver under.. Der står det at du har godtatt boten og prikken.. Du er fortsatt registrert med ein prikk sjølv om du ikkje har fått brevet...

Men viss du ikkje fekk nåke kvittering på at du har godtatt bota, så kan du nekte for at du vart informert om prikken. Å sida dei ikkje har sendt noko brev til deg, så kan dei vel teoretisk sett ikkje sei noko. Men i og med at det er politiet og den norske stat det er snakk om her, så gjere vel dei akkurat som dei vil... Dei har jo alltid rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ingen rapport jeg når jeg ble tatt i lasermåling ( 62 i 50-sone).

Men bot fikk jeg og en prikk. :evil:

Ble tatt i 183 km/h i Okstadbakken i Trondheim og da fikk jeg en rapport, type rettsak. Det var ikke nå særlig artig.

Men jeg fortjente det jo. :lecture:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ingen rapport jeg når jeg ble tatt i lasermåling ( 62 i 50-sone).

Men bot fikk jeg og en prikk. :evil:

Ble tatt i 183 km/h i Okstadbakken i Trondheim og da fikk jeg en rapport, type rettsak. Det var ikke nå særlig artig.

Men jeg fortjente det jo. :lecture:

d var kraftig over d vil jeg tro. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...