NSS Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Hvor mye koster det sånn ca å skifte registerreim på en M20? Er litt usikker på hvor lenge den har vært der, så jeg må vel skifte den snart. Eller står det noe steder når den er skiftet sist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Er det ikke et klistermerke eller noe i motor rommet da? Pleier å stå på slike.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 Nope, har lett etter det... Regnet først med at det skulle være der, men eneste jeg fant var lakk fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Har du snakket med forige eier da? Kanskje han har peiling på om den er byttet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 Glemte å spørre når jeg kjøpte bilen og jeg gadd ikke spare på telefon nummeret hans Men vet du hvor mye det koster? sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Er ikke sikker... men ringer du verkstedet på GS kan du sikkert få en ca pris 712 66 773 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 tror du kan få det for litt under 1500 inkl arbeid + deler. jeg tror jeg gav 1290 hos alf lie for et par år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå