Gå til innhold

Skjedde noe kjedelig idag.

///M
 Share

Anbefalte innlegg

jeg fyller 10liter bensin (ikke det at det er mye,koster tross alt 11krlitern)

ja også dro jeg til adamstuen bildeler og skulle kjøpe servoslange da min hadde ryki, jeg bytta slangen der og da og kjører derifra, plustelig det stinker heftig bensin inni bilen, klarte nesten ikke å puste og fikk vondt i hodet,åpner vinduet det hjelper ikke, jeg stopper bilen og tenker hva faen a, går ut av bilen og ser 11krlitern renner fra motorommet og nedover, åpner panseret, og der var det faen meg ikke pent syn ass,hadde jeg stått der med røyk i hånda hadde jeg vel blitt sprengt i filler, det var en slange der som var løs og bensinen bare spruta ut med trykk, så fiksa jeg slangen og kjørte til selvvaskhall og vaska motorrommet

:cry::cry::cry::cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet,jeg la merke til noe på fronten til merca, den liksom sa, FAEN HAN DØDE IKKE.DAMNN

he he er det noe lignende "Christine" bilen du har siden den prøver å ta livet av deg..

jammen hadde du flaks alt i alt da med tanke på hva som kunne skjedd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Til opplysning kan jeg bare fortelle at du neppe var så nært døden. Det er faktisk ikke SÅ lett at bensin tar fyr. Du kan godt stumpe en sigarett ned i en tønne med bensin uten at det tar fyr. Men klart... Du BØR ikke gjøre det da... :D

Og andre ganger skal det bare litt bensindamp og en gnist til før det sier pang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...