BMW_JP Skrevet April 12, 2005 Skrevet April 12, 2005 En sånn knirke lyd fra en seng med fjærer kommer fra bilen min når jeg går ut og opp av bilen, da knirker det i fjæra bak. Hva skyldes det? Dårlig smøring?
Ettertenning Skrevet April 12, 2005 Skrevet April 12, 2005 Ja, men det var vel kødd..... (?) nei det er sånt som skjer. men det kan også vere dreneringen til hydraulikk sylinderen eller ventilen med justerbart fortrengnings volum! kan knirke litt den når overledningen er deffekt!
BMW_JP Skrevet April 12, 2005 Forfatter Skrevet April 12, 2005 Det er en svak knirke lyd, når jeg går ut av bilen. Det er 98 modell. Brekker det så fort? Denne er helt original.
Ettertenning Skrevet April 12, 2005 Skrevet April 12, 2005 Det er en svak knirke lyd, når jeg går ut av bilen.Det er 98 modell. Brekker det så fort? Denne er helt original. du kan jo bare ta av dekket og se etter om den er knekt da! ser det med en gang, di bruker ikkje og knekke så fort men det kan vere produksjons feil for mye karbon i stålet feks. blir stivt da og da knekker di\kan gjøre
BMW_JP Skrevet April 12, 2005 Forfatter Skrevet April 12, 2005 Oki! Er det farlig å kjøre hvis den er knekt?
Ettertenning Skrevet April 12, 2005 Skrevet April 12, 2005 Oki! Er det farlig å kjøre hvis den er knekt? det er ikkje helt bra nei, blir jo mye større belastning på foringer osv, anbefaler deg og undersøke det!
Ettertenning Skrevet April 13, 2005 Skrevet April 13, 2005 Ja, men det var vel kødd..... (?) nei det er sånt som skjer. men det kan også vere dreneringen til hydraulikk sylinderen eller ventilen med justerbart fortrengnings volum! kan knirke litt den når overledningen er deffekt! hmm hadde ventet og få en kommentar på dette svaret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå