Kjell Rune Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Lav da eller??? litn type av 1 laiteren virket litt stor her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Rått med så lave biler Men jævla upraktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Lav da eller??? Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 En smule.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 er jo jævlig stilig med så lave biler. passer desverre dårlig på de veiene jeg ferdes til tider.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Forbanna tøfft, men forbanna upraktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 "Lav" parkering tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 he he. ja blir bra konebil dette?? he he. se opp for dumper og kanter i dag da kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 har du bilde av hele bilen, har ikke sett så mange senka touringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 kan se om jeg får tatt ett. detta tok jeg bare med telefonen sjø. tenker jeg skal bruke den på 1mai treffet i ålesund vist den blir ferdig. kjekt med touring vett. er litt småe dekk og felger på den da men. 15" med 195\50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 har du justerbart senkesett?... i høyden!! vannvittig tøft... litke denne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 nei har ikke d. blir nok kjøpt d når jeg får råa. er kjekt og ha d vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 STILIG ! Hadde ikke vart lenge som konebil her i gården.. Hadde nok heller ikke vart lenge med meg som sjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 nei har ikke d. blir nok kjøpt d når jeg får råa. er kjekt og ha d vil jeg tro. ja fytti!! men må bare få si en gang til at det var sinnsykt rått!! men av praktiske årsaker hadde det vært tøft med justerbart!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 he he. ja blir bra konebil dette?? he he. se opp for dumper og kanter i dag da kjære. har alle så dårlig troen på oss jenter? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå