Kenzuke Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Skulle kjøre ut i lunsjen igår for å hente mitt førerkort (brukt midlertidig intil nå) da jeg så dette! Bare måtte dra opp telefon å knipse dette! Greit nok at parkeringsplassen uttafor Høgskolen her i Alta er trang, men hva i ... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Måtte jo ha tatt i seg fart for å pressa seg inn der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Fytti gris'n! Hvem f.. er så idiotisk... Kanskje briller eller en ny runde med oppkjøring kan hjelpe...?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 Satt å flirte godt for meg sjøl i bilen, ja ... Fyfaen det der er godt gjort! Det er den røde bilen som har rygget inn sist, den stod helt på skrå Har flere bilder da man ser hele skiltnr, å på litt avstand, men tror jeg beholder dem sjøl >) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Kan jo ikke være ved sine fulle fem når en gjør noe slikt.... Hadde noen parkert slik ved siden av meg hadde jeg klikka totalt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Hahaha..det der er godt gjort altså..Kan ikkje vær helt edru han så har klart det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 hahaha, foddle faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 snakker om å ta seg rennfart... hengt seg opp i revers kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 hondaen prøver seg på bimmern, Honda sier - Hei kjekken (flørter og dytter den litt) Bmw sier- fuck off fat ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 hondaen prøver seg på bimmern, Honda sier - Hei kjekken (flørter og dytter den litt) Bmw sier- fuck off fat ass Heh Er ikke en beemer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 hondaen prøver seg på bimmern, Honda sier - Hei kjekken (flørter og dytter den litt) Bmw sier- fuck off fat ass \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Heh Er ikke en beemer da Ligner på en Ford Granada synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 Heh Er ikke en beemer da Ligner på en Ford Granada synes jeg.. Der har du nok rett \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 D ser veldig ut som en granada, må være d tror jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 hahaha, foddle faen f o d d l e ? ? ? hva er dette? jeg bor i østfold, har aldri hørt et slikt uttrykk før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå