Gå til innhold

noen som har et lite tips her:)?

Share

Anbefalte innlegg

ser at ene feste til bakpotta mi er "ødelagt"..potta henger ikke,den sitter hvor den skal,men innimellom når bilen står å buldrer på tomgang eller når jeg gir på skikkelig så blir det en "tikkelyd" fra eksosen som om potta slår/vibrerer oppi(ganske forståelig da ene feste til potta ikke er inntakt :P )..kommer sjelden og er utrolig lav,men irriterende :P

lurte på om noen hadde et enkelt tips til hva jeg kan gjøre for og "støtte" opp/feste potta slik at den ikke vibrerer sånn..merker det spes når jeg kjører forsiktig over noe brostein el lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss det er slik som jeg forstår det, så kan du kjøpe en stor slangeklemme å feste rundt.. Men husk å ha med gummiforingen som er under, ellers vil det buldre like mye...

Tror det var samme problemet jeg hadde på min Opel Astra og der brukte jeg en slangeklemme til jeg fikk fikset det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi prøver det i morra :D

skal faen meg kjefte på GS i morra å..har hatt på 5w 30 olje på bilen min på oljeskift i dag :? syntes det kom noe lett tikking innimellom å..er jo vann 5w 30..ikke olje liksom..vant til og bruke 10w 40 på alle bilene mine jeg men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...