Custom Edition Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 ser at ene feste til bakpotta mi er "ødelagt"..potta henger ikke,den sitter hvor den skal,men innimellom når bilen står å buldrer på tomgang eller når jeg gir på skikkelig så blir det en "tikkelyd" fra eksosen som om potta slår/vibrerer oppi(ganske forståelig da ene feste til potta ikke er inntakt )..kommer sjelden og er utrolig lav,men irriterende lurte på om noen hadde et enkelt tips til hva jeg kan gjøre for og "støtte" opp/feste potta slik at den ikke vibrerer sånn..merker det spes når jeg kjører forsiktig over noe brostein el lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Fikse festet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Beste løsningen er vel å bestille nye fester fra produsenten av eksosen... Blir liksom ikke like kult med med en halv-meter med tau som slepes etter bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 hvor på potta er det vekke da? kan du ikke bare lage en ''jalla'' løsning til du får fikset det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 hehe..har laga en jallaløsning funker greit egentlig og potta er jo der den skal være..er en av de bakerste festene på endepotta. er 1 feste på hver side og det ene er litt fucked Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Viss det er slik som jeg forstår det, så kan du kjøpe en stor slangeklemme å feste rundt.. Men husk å ha med gummiforingen som er under, ellers vil det buldre like mye... Tror det var samme problemet jeg hadde på min Opel Astra og der brukte jeg en slangeklemme til jeg fikk fikset det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 vi prøver det i morra skal faen meg kjefte på GS i morra å..har hatt på 5w 30 olje på bilen min på oljeskift i dag syntes det kom noe lett tikking innimellom å..er jo vann 5w 30..ikke olje liksom..vant til og bruke 10w 40 på alle bilene mine jeg men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Hehe.. Ja du får ha lykke til verfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå