Gå til innhold

En vits fra meg!


stigef
 Share

Anbefalte innlegg

On a golf tour in Ireland, Tiger Woods drives his BMW into a petrol station in a remote part of the Irish countryside. The pump attendant obviously knows nothing about golf, greeting him in a typical Irish manner completel'"unaware of the identity of the golfing pro.

"Top of the mornin' to yer, sir," says the attendant. Tiger nods a quick "hello" and bends forward to pick up the nozzle. As he does so, two tees fall out of his shirt pocket onto the ground.

"What are those?" asks the attendant.

"They're called tees," replies Tiger.

"Well, what on the good earth are they for?" inquires the Irishman.

"They're for resting my balls on when I'm driving," says Tiger.

"Feckin Jaysus," says the Irishman, "BMW tinks of everything!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LILLE OLE PÅ HOREHUS

Det var lille Ole som kom inn på et horehus, etter seg slepte han en død,tørr, og flat frosk i bånd.Lille Ole satte straks

kursen mot Horemammaen og sa:

-Jeg skal ha ei hore, og hun skal ha: AIDS,

Herpes, Syfilis, Gonorre, Clamydia og Hele Pakka.

Horemammaen titter ned på Olemann og svarer:

Slike jenter har ikke vi her

Og dessuten er du alt for liten til å gå på horehus!

Lille Ole smiler lurt, og drar frem $500 fra innerlomma, klasker de i

disken og gjentar:

Jeg skal ha ei hore, og hun skal ha: AIDS, Herpes, Syfilis, Gonorre, Clamydia og Hele Pakka.

Horemammaen trekker oppgitt på skuldrene og sukker: Altså...som jeg sa: Du er alt for liten til å gå på horehus, og slike jenter har ikke vi her!!

OK Lille Ole smiler lurt, og drar frem $500 til fra innerlomma, klasker de i disken og gjentar bestemt:

-Jeg skal ha ei hore, og hun skal ha: AIDS, Herpes, Syfilis,Gonorre, Clamydia og Hele Pakka.

Horemammaen ser granskende på ham, så teller hun pengene og sier: -Jeg skal se hva jeg kan ordne, vent her. Hun forsvinner ut en bakdør og blir borte en tid.

Ole venter tålmodig med den døde, tørre, og flate frosken i bånd.

Etter circa ti minutter kommer hun ut igjen og forkynner at Ole kan gå inn den døren der.

Lille Ole takker og går inn, stadig slepende på den døde, tørre, og flate frosken i bånd.

Ole forsvinner inn døren og blir borte både 1 og 2 timer, noe som forsåvidt er ganske godt gjort for en 7-8 åring. Etter noen timer kommer han ut med et bredt glis om munnen og setter kursen mot utgangsdøren stadig drassende på denne døde, tørre, og flate frosken i bånd. Idet han passerer Horemammaen klarer hun ikke å dy seg,så hun spør:

-Er du klar over hva du har gjordt nå, du har pådradd deg en, ja om ikke flere av disse sykdommene som er veldig ubehagelige, for å ikke snakke om dødelige???

Lille Ole ser på henne, smiler lurt og sier: -Jeg vet det, men det er en del av planen min det skjønner du.

Planen din????

Ja du skjønner det, at når jeg kommer hjem ikveld så har jeg barnevakt.Og hun er litt skrudd i hue, så selv om jeg er litt liten ...så driver hun på med meg. Og da får hun: AIDS, Herpes, Syfilis, Gonorre, Clamydia og hele Pakka. -Jaha?? -Og når foreldrene mine kommer hjem må pappa kjøre barnevakten hjem, og i og med at hun er så sexy og villig klarer ikke han

å holde fingrene av fatet. Og da får han: AIDS, Herpes, Syfilis,Gonorre, Clamydia og Hele Pakka.

-Og så??

-Og når fattern kommer hjem kan ikke han vise mutter at han har vært utro, så da må han feie over henne engang også. Og da får hun:AIDS,Herpes, Syfilis, Gonorre, Clamydia og Hele Pakka.

-Javel??

-Ja og imorgen mens fatter er på jobb, kommer postmannen til mutter.. og da får han: AIDS, Herpes, Syfilis, Gonorre,Clamydia og hele Pakka..................

OG DET VAR DEN JÆVELEN SOM TRÅKKET PÅ FROSKEN MIN !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...