Blade Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Skulle ønske det var min, men. . . Han har nok en litt mer interessant lønnsslipp enn det jeg har.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 her snakker vi P.I.M.P-vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Flotte bil ja Men de skiltene....noen ide om hvor den er fra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 hissig...rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Flotte bil ja Men de skiltene....noen ide om hvor den er fra?? Sikkert Tyske tollskilt. Prøveskiltene er iallefall fra Egersund og det står Bavaria på skiltplaten så det spørs om ikke denne bilen blir å se i Rogaland et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 Hvor den er fra, veit jeg ikke, men det er her i kongsberg jeg jobber... Tror kanskje han er innleid, eller en klient eller noe... eller kanskje sjef for en annen avdeling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Rimelig kakse bil ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 KONGE:D Kunne lett hatt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Skulle ønske det var min, men. . . Han har nok en litt mer interessant lønnsslipp enn det jeg har.... lalalalala har kjørt denne bilen jeg ædda bædda den er sinnsyk råå, både innvendig og utvendig, den er konge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 Skulle ønske det var min, men. . . Han har nok en litt mer interessant lønnsslipp enn det jeg har.... lalalalala har kjørt denne bilen jeg ædda bædda den er sinnsyk råå, både innvendig og utvendig, den er konge. Det er dårlig gjort..... heheheh.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 ACS-styla bil med Bavaria-skilter ja. Er nok Rune Haaland som står for den..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Eller muligens Hans Hansen fra tananger, han har tidligere hatt både stor bmw og audi, og han har jobbet som innleid konsulent for kongsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 snaks den bilen der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Sjefs bil! helt konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 åååååååå fy flate.. finner ikke ord.... *skrive på ønskelista* *snill resten av året* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå