Gå til innhold

BMW eieren er værstingene


///stian
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på hvor fort min bil går??

Jeg må vel teste det en dag :wink: når bilen er helt frisk.

250kmt burde jeg klare.

Hvor fort har dere kjørt med bilene deres??, og er det mange hk på de??

En liten spørreundersøkelse :twisted:

jeg kjørte ut 260 speedometeret på min 525 e34 men jeg brukte ett veldig langt strekke da. og dette var med 265dekk bak og 235 fremme på 18" felg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åi!!

Det var fort :crazy:

Jeg må se om jeg finner en vei som er bra og ikke så mye trafikk på kvelden :wink: men det blir ikke før neste uke.

Jeg hadde for lenge siden en 528i E12 trur jeg det var (1980 mod)med manuell gir.

Jeg hadde orginale dekk på, men hadde ikke spedometer....

5500 rpm hadde jeg i 5 giret, noen som vet hvor fort det er??

:?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt mer en 217-215 med min e36 320i.

Da hadde jeg rødt turtall og turte ikke mer (6500 rpm)

Du trenger laaaaang slett etter 180 kmt.

samme har jeg erfart oxo. har kjørt 200 et par ganger men turtallet tar fort slutt da og du trenger en rimelig laaaang strekke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det er en god grunn til at "BMW-eiere" likker på topp i en undersøkelse som denne. Og det har noe med at alle BMW bygges med en noe over gjennomsnittlig sportslighet. Mens de fleste andre bilmerker har kanskje noen modeller som er sportslige og noen som er langt fra sportslige. Dette er min oppfattning av dette spørsmålet.

Og det ligger nok litt i at en annen type mennesker kjøper BMW enn de som kjøper Honda Rav4 feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En i klassen (som ikke liker bmw) mente at det var fordi at bare utleninger kjørte bmw, og di forsto ikke hva som sto på skiltene..

Han fortjener en litt smekk.. :D

Nja..... Typisk våre nye landsmenn og kjøre Bmw , det er ikke uten grunn det blir kalt Black mans wagon :P

Så noe rett har han... Men det fine er at kebaben kjører pesse av en volvo 240 iallefall !! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen her inne som har kjørt for fort da?

er jo forbudt det! det må ikkje forekomme fyfy :twisted:

:whistle:

Før så kjørte jeg konsekvent ti over grensa uansett hvor jeg var der grensa var over 50...70 i 60 sonen, 80 i 70 sonen osv, vet ikke hvvorfor, men det føltes bare rett!!

Men etter de nye bøtene kom, så har jeg skjerpa meg noe voldsomt!!

Går bare litt fort på motorveien av og til :-$

Jeg må si jeg kjenner meg igjen her... men når det er dårlig føre holder jeg meg ganske i nakken...

Når jeg kjørte Nordover i påsken testet jeg bilen jeg sa stopp når jeg passerte 160km/h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...