Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig fått hjem e21`en nå og har ribba den helt! :lol: bilen skal lakkeres men jeg trenger litt hjelp til å finne en farge. Har vurdert svart eller mørk blå metallic, noen som vet hva som er fint på disse bilene?? :?:

Bilen er nå mørk grønn metallic.

Takker for alle svar!

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg skal gi deg ett veldig godt tips. jeg skulle kjøpe en e21 335 som faktisk dem kjørte i grøfta med biltralla når dem var på vei til meg med arghhhhh.... den hadde 16 brock b1 med polert kant og bilen var lakkert svart blank. d var bare så sinnsykt fett. kunne aldri tenk med annen farge på en e21 jeg vertfall. kan se om jeg kan skkaffe bilder av den. :)

Skrevet
jeg skal gi deg ett veldig godt tips. jeg skulle kjøpe en e21 335 som faktisk dem kjørte i grøfta med biltralla når dem var på vei til meg med arghhhhh.... den hadde 16 brock b1 med polert kant og bilen var lakkert svart blank. d var bare så sinnsykt fett. kunne aldri tenk med annen farge på en e21 jeg vertfall. kan se om jeg kan skkaffe bilder av den. :)

hadde vært flott med bilder, har tenkt litt over det og bilen skal ikke ha noen form for jåleri, bare lav og pen, med store felger , hehe...

Skrevet

hehe... hadde vært kult det ja, men bilen skal nok ikke bli så veldig spesiell, vil ikke ødelegge den sjarmen som bilen har, hehe.. men jeg er jo ikke kommet noe lenger, hehe, jeg lurer på svart eller mørk blå, og det syns dere også :lol:

Hvis noen har bilder så hadde det vært flott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...