Jarle Skoftedalen Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Har endelig fått hjem e21`en nå og har ribba den helt! bilen skal lakkeres men jeg trenger litt hjelp til å finne en farge. Har vurdert svart eller mørk blå metallic, noen som vet hva som er fint på disse bilene?? Bilen er nå mørk grønn metallic. Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Jeg har villa gått for svart... D er jo en fin farge å får bilen til å se tøff å gjennomført ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 jeg ville gått for mørk blå metallic eller blå limo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Svart Jeg syns BMW som er svart er kulest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Jeg ville også gått for en mørk blåfarge, eksempelvis Mauritiusblå eller macaublå. Fete farger som garantert passer på bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 jeg skal gi deg ett veldig godt tips. jeg skulle kjøpe en e21 335 som faktisk dem kjørte i grøfta med biltralla når dem var på vei til meg med arghhhhh.... den hadde 16 brock b1 med polert kant og bilen var lakkert svart blank. d var bare så sinnsykt fett. kunne aldri tenk med annen farge på en e21 jeg vertfall. kan se om jeg kan skkaffe bilder av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 jeg synes også svart er tøft på de!! men jeg ville kanskje skillet meg litt ut med en mørk blå lakk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 jeg skal gi deg ett veldig godt tips. jeg skulle kjøpe en e21 335 som faktisk dem kjørte i grøfta med biltralla når dem var på vei til meg med arghhhhh.... den hadde 16 brock b1 med polert kant og bilen var lakkert svart blank. d var bare så sinnsykt fett. kunne aldri tenk med annen farge på en e21 jeg vertfall. kan se om jeg kan skkaffe bilder av den. hadde vært flott med bilder, har tenkt litt over det og bilen skal ikke ha noen form for jåleri, bare lav og pen, med store felger , hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Har maritius blå perlemor lakk på bilen min, har bilder av bilen min på galleriet. Fin farge ! men et sant mareritt å holde rent ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Hvit!!!! Så tar du å bygger om til en slik utseendemessig... Eller slik??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 hehe... hadde vært kult det ja, men bilen skal nok ikke bli så veldig spesiell, vil ikke ødelegge den sjarmen som bilen har, hehe.. men jeg er jo ikke kommet noe lenger, hehe, jeg lurer på svart eller mørk blå, og det syns dere også Hvis noen har bilder så hadde det vært flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 denne var ganske grei! ikke overstylet, men kunne jo heller vært en mørkere farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 roooosaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Her er bilde av bilen min med Mauritiusblå perlemor : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 hehe.. kjempeflott at dere fikk ut bilder, ja, den e21 var grei den, jeg har alle listene og dørhåndtak svarte så tror kanskje jeg velger en veldig mørk blåfarge. Tusen takk for hjelpa folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå