Leonard Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Du skal vær litt røff for å dra inn i det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Tja... hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 På tide å stå opp?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 Det er en ting å velt en bil.... Det er noe helt annet å velt en svin tung hjullaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Heeeeeeh, jeg tror vi snur (til det øverste) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Kjøra på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 det der er vel en dumper og ikke en hjullaster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Du skal vær litt røff for å dra inn i det der. Peis på! Litt frisk bris stopper vel ingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 kremt photoshop kremt uansett om den båten hadde snudd eller kjørt rett frem så tror jeg den hadde fått bølga over seg i og med at den båten ikke er noen super hissig racer båt. bølger kan gå svinfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Det er en ting å velt en bil.... Det er noe helt annet å velt en svin tung hjullaster. Den dumperen hadde sikkert veltebur så det var sikkert ingen (inni) som ble skadet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 bilde med bjørnen var rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 kremt photoshop kremtuansett om den båten hadde snudd eller kjørt rett frem så tror jeg den hadde fått bølga over seg i og med at den båten ikke er noen super hissig racer båt. bølger kan gå svinfort. nå er vel ikke dette en bølge ? _hurricane_ står det, altså en orkan såvidt jeg vet er det "slik" en storm ser ut fra utsiden/litt på avstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 enig der skillbill, ser ikke ut som no bølge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 14, 2005 Forfatter Share Skrevet April 14, 2005 aah, nu skjønner jeg hva dere snakker om. Nei det er ikke en bølge, det er sånn ett undertrykk ser ut. Det er som en gigantisk tornado. Det som ser ut som en bølge er skyer som er sugd ned mot havet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 14, 2005 Forfatter Share Skrevet April 14, 2005 Rå bra navn på ett klima anlegg firma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå