gboe Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Hei, Vurderer å anskaffe meg en eller annen form for M5 kopi. Men det er så mange som prøver ,men ikke får det til. Den til GS Bildeler ser ut som den ligner orginalen forholdsvis bra. Men bildet sier ikke så mye om fargen. Vet at orginal M5 felg er midnigt crome. Det er bare det at de fleste kopiene er fordømt mørke. Derfor kunne jeg godt tenke meg å komme i kontakt med noen som nylig har kjøpt GS sine, gjerne i 17x8. Ønsker å forsikre meg at fargen er riktig. Jeg vet ikke om GS sin M5 felg forhandles i Oslo område? Hvis noen har nærbilder av GS felgen i forskjellige vinkler, eller kunne tenke seg å ta noen bilder, hadde jeg vært veldig takknemlig. På forhånd takk. Mvh Geir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Jeg vet ikke om GS sin M5 felg forhandles i Osloområde? GS holder til ved Bud i møre og romsdal.... Men du kan kjøpe via postordre vertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gboe Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 Jeg er klar over det, men jeg vil gjerne se felgene før jeg eventuelt kjøper. Mvh Geir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 om du ikke bor så veldig langt unna kan du jo dra å kjøpe de.. GS bildeler har jo så svindyr frakt at det nesten ikke skulle vært lov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gboe Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 Bor i Oslo. Da blir det litt langt å kjøre. Det skal jeg undersøke i morgen. får sikkert bakover sveis. Mvh Geir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå