Gå til innhold

Hjelp! Noen har ripet bilen min. Dusør


butch
 Share

Anbefalte innlegg

Det er så sat**s kjipt. Jeg hadde selv en ripe som gikk fra dørhåndtaket og til toppen av hjulbuen. Jeg klarte ikke å sett bilen i fra meg noe plass uten å vær redd for at noen skulle fuck den opp.

Finn de idiotene, og gi dem så det tordner av :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt for jævlig at sånt skal skje. Hatt noen riper selv som jeg er usikker på hvordan har oppstått. Sånt er det verste som finnes! :x Hvis noen gjør sånt på min bil og jeg får tak i dem, så bør dem minst være i et tosifra antall skal dem slippe unna :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen ja, det er helt for jævli at folk ikke klarer å la vær å ødelegge, og i tillegg en sånn bil, e21 er jo så stilige! :cry:

Hvis det er noen drittunger som har gjort det så skryter de sikkert av hvor "tøffe" de har vært til andre og sånt sprer seg...Håper virkelig du får tatt de og gitt de skikkelig juling! :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så jevla unødvendig med slike ting

finner ikkje ord for kor forbannet eg blir på sånt!

en bekjent hadde en motiv lakert trans am! han var på besøk hos noen og kom utigjenn, da såg han en gjeng med gutter og en som ripet bilen! han tok tak i han, og kjørte han heim til foreldrene! han fikk dekket alt og foreldrene sa at når han begynte og tene penger skulle han betale di tilbake! !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

been there befor yes. like forbanna kjipt hver gang.

at ikke folk kan forstå at å la det gå utover bilen er under verdigheten for de fleste?

henger meg bare på spørsmålet om hvor i Trondheim det skjedde?

kanskje jeg må sove i bilen fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du låne øksa?

Ja det vil jeg, skal bare finne ut hvem det var først.

Jeg tror John Travolta sa det best i pulp fiction : "You don`t fuck with another man`s vehicle".

Disse drittungene skal fan mæ få....

Det føles egentlig litt personlig, at de la igjen en smiley, kanskje jeg bør vite hvem som har gjort det???

:?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...