Leonard Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Hehe!! Litt latter på morraskvisten er jo ikke dumt! Lurer på hva de egentli driver med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 14, 2005 Forfatter Share Skrevet April 14, 2005 Hehe!! Ikke lett å si. Spesielt han i treet, skjønner ikke hvordan han kom seg opp dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 syns det treet der var Merkverdig sterkt i forhold til tykkelsen på grenene jeg men pick-up på 2 tonn eller noe bør vel knuse de greinene som fyrstikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Hvordan i helvete klarer folk sånt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Skal ikke tro alt du ser vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 nesten like morsomt likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Konge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 14, 2005 Forfatter Share Skrevet April 14, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Hehe! Den var bare best! Skjønner bare ikke hvordan i h.... de klarer d der....?! Men morsomt er d jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Nei.. det er vel ei kjerring som har kjørt da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Ja første reaksjonen min var 'hvordan klarer kvinnfolk dette her???' Men e en del mannfolk som e talentløs bak rattet også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 14, 2005 Forfatter Share Skrevet April 14, 2005 Vi må jo ikke glem resten av damene. Siv og altarelle, tror det er flere. men det er helt klart kvinnfolka som er verst Jeg tror jeg har lagt det der bak meg. 75% av norges befolkning kan ikke kjør ordentlig. Ser sånne folk hver dag og det er både kvinner og menn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 14, 2005 Forfatter Share Skrevet April 14, 2005 Jeg er ikke noe spesielt stort fann av Seinfeld, men denne var bare råbra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 14, 2005 Forfatter Share Skrevet April 14, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå