c_ellef Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Hehe, har gledet meg til å få postet dette Jeg var Russ i 2002. Da vi skulle på treff i Stavanger, så satt jeg på med Bimbobilen. Gjorde ikke akkurat vondt det Da vi var på vei inn mot Kristiansand på vei bortover så ser bimboene en russebil som hadde stoppet. Det var bare gutter i den bilen, så de ble noe ivrige. Jeg foreslo og bare kjøre på, men det hjalp lite. De fikk på slepetauet og slepet denne bilen med seg. I bommen inn til Kristiansand så slet slepetauet da Bimbobilen rykket i gang ut fra bommen. Da forsto jeg at nå kommer det til å skje noe morsomt. Så jeg tok med kameraet ut. De var ikke så smarte de gutta heller. De skulle da dytte bilen ut fra bommen... hehe se på filmen hvor mange som sikkert bak rattet i bilen til de gutta for å bremse... hehehe Legg også merke til hun som står nærmest kameraet... mer opptatt av å se bra ut enn å gjøre noe med situasjonen... Her er klippet: http://home2.hit.no/~022765/Russ2002.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayern Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Legg også merke til hun som står nærmest kameraet... mer opptatt av å se bra ut enn å gjøre noe med situasjonen... Søt hun da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Rå bra. Sånn typisk midlertidig mangel på tankevirksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 hehe... Fine!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 hahaha! veldig smarte karer må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Den var faktisk skikkelig bra Så lite lur ut han med gliset der da. Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 HEHE Snakker vi blondine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Ha ha ha Morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Smarte gutter må jeg si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 hahah, sjefs ;) Til trådstarter: På treff i Stavanger? Kongeparken da vel? Var russ i 2002 jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Hahaha... jæla bra! Langsiktig tenkting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet April 14, 2005 Forfatter Share Skrevet April 14, 2005 hahah, sjefs ;)Til trådstarter: På treff i Stavanger? Kongeparken da vel? Var russ i 2002 jeg også... Ja, var i Kongeparken. Var bra der borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 hahah, sjefs ;)Til trådstarter: På treff i Stavanger? Kongeparken da vel? Var russ i 2002 jeg også... Ja, var i Kongeparken. Var bra der borte Stemmer det, tok helt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Kongeparken 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 For en gjeng med brøhau.... veldi lurt å dytte en bil utn at noen sitter bak rattet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå