Gunnar Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Må jeg av med dørsidene for å få bytta speil på femmeren min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 14, 2005 Forfatter Share Skrevet April 14, 2005 Fant utav det. Dekselet satt bare klipsa i, måtte dras ut og holdes ute nede og så skyves oppover. Speilet sitter med en stor (6mm?) unbrakoskrue i midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Speilene er snart det eneste jeg ikke har noen anelse om hvordan man bytter på E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 skal du skifte til m3 nå da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 14, 2005 Forfatter Share Skrevet April 14, 2005 Har M3-speil liggende ferdig lakkert nå ja, men de er ikke originale, og var ikke helt bolt on. Dessuten er det fire pinner i pluggen til de originale - mot tre ledninger til el.styringen av M3-speilene. Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 hmm.... husket ikke helt hvordan jeg gikk fram når jeg satt på elektriske M3 speil men det tok i allefall ikke lange tida og de funker fortsatt utmerket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Gjor det på min i dag, du må ta av de trekant lisene som rett på innsiden av ruta, den klarer du å ta av ved å drage rett opp. skruene på orginat speila mine satt som "!#¤"#!, så jeg måtte bore ut skruene. Masse arbeid. Har en e34 sjøl, Veldi tøft med M3-Speil på den. Lykke til=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 Hara som sagt fått de av, men de nye speilene har bare tre kabler til styringen, mens de gamle har fire. Skal noe kobles sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 koble og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Var vel en lignende tråd om det her tidligere, men da på E36.. finner den ikke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 Fant. http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t ... ight=speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå