R Andersen Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 da har jeg endelig fått meg en M3, men det er et par problemer som må fikses. det ene er blinklyshendelen. når jeg blinker til venstre slår blinklyset seg på, men når jeg retter opp bilen igjen, så skal den jo slå seg automatisk av. det gjør den ikke. hva må byttes/kjøpes? det er vel samme hendel som en vanlig E-30? det andre problemet er computeren. har ikke stor bare den med dato, klokke og utetemp. problemet er at det er en halvmåne som lyser oransj over halve displayet, slik at jeg bare ser begynnelsen av f.eks klokka eller temperatur. kan jeg få tak i ett nytt display hos BMW, eller må jeg skaffe ett brukt? hvis det holder å bare bytte displayet da..? på forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Tror ikke du får kjøpt nytt display, må nok bytte hele driten. Men som trøst koster den bare 150-200kr brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 da har jeg endelig fått meg en M3, men det er et par problemer som må fikses. det ene er blinklyshendelen. når jeg blinker til venstre slår blinklyset seg på, men når jeg retter opp bilen igjen, så skal den jo slå seg automatisk av. det gjør den ikke. hva må byttes/kjøpes? det er vel samme hendel som en vanlig E-30?på forhånd takk! er d byttet ratt i bilen?? for den dingsen som skal slå av blinklyset sitter på bosset til rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 14, 2005 Forfatter Share Skrevet April 14, 2005 nei, er orginalt ratt, men skal byttes etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå