Jonte Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 For ca 1år siden så jeg bilen på AutoDB og tok kontakt med eieren for å snakke litt om felgene osv.. Nå har jeg dessverre mistet telefonnummeret til han, og jeg skulle gjerne ha hatt tak i han på nytt.. Noen som kjenner til eieren? Han bor nok sørpå.. Bilen er veldig senket, gigabreie 18" med 225/35 på.. Takk for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Er det Sivert Rolf (automote) som har byggd den?? Husker han hadde en E36 Coupe med svææære 18" hjul på. Så vidt jeg husker så ble denne solgt sørpå en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 han Automote-typen hadde en sort 325 coupe med 20" chrome og spinners vet jeg hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Sivert Rolf har jo bygget mange bmw'er med svære hjul, han som har bygd min og.. men snakket ikkje du med han da jonte, han vet vel selv best.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Er d en 318is coupe?? Blå?? 10*18" BBS?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Det er nok ein bil som Geir har bygget du ser etter. Det er kompisen til Sivert. Eg kjenner Geir, så du kan få tlf nr til han om du sender meg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 14, 2005 Forfatter Share Skrevet April 14, 2005 Er d en 318is coupe?? Blå?? 10*18" BBS?? Den ja! PM me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Eg har nr ein plass t han så eide han før, ska finna d t dg så sende eg dg pm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 Flott! Må finne ut av innpress ved felgkjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 han Automote-typen hadde en sort 325 coupe med 20" chrome og spinners vet jeg hvertfall.. Den var vel Sølve på Wheelie i Trondheim sin den..men samme gjengen da.. Havarerte på Rudskogen i fjorsommer tror jeg.. Flott! Må finne ut av innpress ved felgkjøp! Du kan sikkert høre med Sivert eller Geir (som nevnt oppi her) om innpress og slikt ja..de har nok av erfaring på det området iallefall.. Hadde vel 10x18 på en E30 cab også, hvis det ikke var enda større..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå