gboe Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Noen som har erfaring med CCFL "Angel Eyes" på orginalglasset på en E39 1999 modell m/ zenon? Er det enkelt å montere? Er det lovlig? Hvordan tilkobles de elektrisk? Proff tilkoblingsmåte eller amatørmessig? Bilder og erfaringer taes imot med takk. Mvh Geir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Google er din venn: Hvordan montere CCFL på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Har slike CCFL-ringer liggende selv, og skal montere dem nå ganske kjapt. Tror det kommer til å bli veldig bra! Nå har ikke jeg xenon-lamper da, men slik kommer det til å se ut på min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Tenker på det samme til min e39 99mod. men forklaringa på linken over gjelder 2001mod. Er det samme på 99modellene og? Ser jo sinnsykt rått ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmpower Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 hvor kjøper man disse og hva koster de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 noen som har ca pris på di ringene til ein e-36 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 noen som har ca pris på di ringene til ein e-36 ? 6-800,- inlk frakt fra www.ebay.com. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå